| Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. | |
|
+5Victor-SB_geeker Geeker verdós Plumbum pauesparrec Crom-el-nordic 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
RabosaFOX
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 30/06/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dl Ago 11, 2008 2:12 am | |
| | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dl Ago 11, 2008 6:22 pm | |
| | |
|
| |
Xenifer
Nombre de missatges : 38 Data d'inscripció : 12/09/2008 Edad : 34
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dt Oct 07, 2008 1:19 pm | |
| vIsca la LLibertat d'expressio!!! | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dt Oct 07, 2008 1:58 pm | |
| - Xenifer escrigué:
- vIsca la LLibertat d'expressio!!!
Tu has estat sancionada per 40 dies, a veure si aprens una mica a respectar... | |
|
| |
Victor-SB
Nombre de missatges : 25 Data d'inscripció : 08/06/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Oct 12, 2008 3:26 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Geeker verdós escrigué:
- Crom, quins son els 3pitjors enemigots que tens?
1#
2#
3# ¿Vols callar? CONTESTES O NO??? | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Oct 12, 2008 8:38 pm | |
| - Victor-SB escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
1#
2#
3# ¿Vols callar? CONTESTES O NO??? No. No contesto. No m'obligaràs!!! | |
|
| |
Ex-amicdeCrom
Nombre de missatges : 67 Data d'inscripció : 16/07/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dt Nov 25, 2008 1:40 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Victor-SB escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
1#
2#
3# ¿Vols callar? CONTESTES O NO??? No. No contesto.
No m'obligaràs!!! ho sap tothom ,al autentic parlament estem discutin molt sobre aquets temes | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Des 05, 2008 6:45 pm | |
| - Ex-amicdeCrom escrigué:
- (...)
ho sap tothom ,al autentic parlament estem discutin molt sobre aquets temes No sé de quin (segons tu) autèntic parlament m'estàs parlant... En tot cas, dintre del Cosmos Stoer en concret, sense l'autorització prèvia del monarca no hi pot haver cap parlament. En els meus portals sóc jo qui mano, encara que sigui sota els límits parlamentaris. Salut!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. | |
| |
|
| |
| Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. | |
|