| Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. | |
|
+5Victor-SB_geeker Geeker verdós Plumbum pauesparrec Crom-el-nordic 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 02, 2008 5:53 pm | |
| Aquí podeu llegir aquesta entrevista que parla de les enemistats que encara tinc a Internet. Salut!! | |
|
| |
pauesparrec
Nombre de missatges : 78 Data d'inscripció : 07/08/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dj Ago 07, 2008 11:33 pm | |
| quin deskollo Que fals xd | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Ago 08, 2008 12:27 am | |
| | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Ago 08, 2008 12:38 am | |
| tiu es nota molt que les preguntes les has fet tu i que te les deixes en safata per atacar o fer-te la victima de manera flagrant. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Ago 08, 2008 5:53 pm | |
| - pauesparrec escrigué:
- tiu es nota molt que les preguntes les has fet tu i que te les deixes en safata per atacar o fer-te la victima de manera flagrant.
Que xulo que és el pauesparrec... Quina forma de "definir-me" que té... | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Ago 08, 2008 9:26 pm | |
| Jo dic el que penso i sino tagrada et fots pk es la meva opinió, i si això tampoc tagrada em bannejes injustament. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Ago 08, 2008 9:45 pm | |
- Jo dic el que penso i sino tagrada et fots pk es la meva opinió, i si això tampoc tagrada em bannejes injustament.
T'invito a llegir el que diu la llei sobre el pluralisme social. Tal i com diu aquesta llei, el pluralisme social no és una casualitat que existeix perquè sí, sinó un valor defensat (d'una certa manera, però defensat; és a dir, no "igual a zero"). Si no t'agrada la llei, ningú t'impedirà fer-ne un comentari... però amb respecte, sisplau... | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Ago 08, 2008 10:33 pm | |
| M'he cansat a les dues linies, no esperava un monoleg sobre la vida den crom. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dv Ago 08, 2008 10:44 pm | |
- M'he cansat a les dues linies, no esperava un monoleg sobre la vida den crom.
¿I a mi què m'importa? Ja s'ho llegirà un altre, si vol. Si no, els límits d'audiència mínims els decideixo jo, no tu. Si a tu tant te la rota l'article, a mi tant me la rotes tu. ¿Entesos? | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 12:02 am | |
| dons si no timporta no ho llegeixis hoder. Bannejam ja. | |
|
| |
Plumbum
Nombre de missatges : 21 Data d'inscripció : 25/07/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 12:08 am | |
- dons si no timporta no ho llegeixis hoder. Bannejam ja.
No et banejarà perquè si no sol em quedaria jo i a l'expulsar-me per qualsevol xorrada es quedaria sol. Qui llegiria les seves misèries llavors? No pauesparrec, no. En Crom et necessita perquè li llegeixis les tristeses... | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 12:11 am | |
| en crom es masoquista¿¿?? tenkanta que tu critiqui tot oi? | |
|
| |
Plumbum
Nombre de missatges : 21 Data d'inscripció : 25/07/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 12:13 am | |
- en crom es masoquista¿¿??
tenkanta que tu critiqui tot oi? En Crom és d'un altre nivell, no pretenguis entendre'l, mai podràs. La seva ment escapa a tota comprensió mortal. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 3:30 pm | |
| - Plumbum escrigué:
- pauesparrec escrigué:
- en crom es masoquista¿¿??
tenkanta que tu critiqui tot oi? En Crom és d'un altre nivell, no pretenguis entendre'l, mai podràs. La seva ment escapa a tota comprensió mortal. Quines bestieses que dieu... | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 5:38 pm | |
| TU CROM EN DIUS 100 VEGADES MES DE BESTIESES I NO ENS KEIXEM.... O SI XD
SOC UN HOYGAN YUPII. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 8:00 pm | |
- TU CROM EN DIUS 100 VEGADES MES DE BESTIESES I NO ENS KEIXEM.... O SI XD
SOC UN HOYGAN YUPII. Estàs com una cabra... | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Ds Ago 09, 2008 9:09 pm | |
| | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Ago 10, 2008 12:30 am | |
- saps que tu tmb.
Si vols sí, home, ha ha ha...!! No et fum! Mira que ets pesadet... | |
|
| |
Geeker verdós
Nombre de missatges : 22 Data d'inscripció : 09/07/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Ago 10, 2008 12:47 am | |
| Crom, quins son els 3pitjors enemigots que tens?
1#
2#
3# | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Ago 10, 2008 7:39 am | |
| - Geeker verdós escrigué:
- Crom, quins son els 3pitjors enemigots que tens?
1#
2#
3# ¿Vols callar? | |
|
| |
pauesparrec
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Ago 10, 2008 2:50 pm | |
| EN AKET ULTIM COMENTARI HAS DEMOSTRAT QUE ETS UN OPRESSOR I K NO DEIXES PARTICIPAR ELS TEUS USUARIS.
I SI NO VOL CALLAR K?
K THA DIT? ETS UN DICTADOR HORRIBLE. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Ago 10, 2008 4:26 pm | |
- EN AKET ULTIM COMENTARI HAS DEMOSTRAT QUE ETS UN OPRESSOR I K NO DEIXES PARTICIPAR ELS TEUS USUARIS.
I SI NO VOL CALLAR K?
K THA DIT? ETS UN DICTADOR HORRIBLE. Està bé, està bé!! Reconec que m'he passat, en aquesta ocasió el poble tenia bones intencions i jo no tant... Presento les meves excuses al poble per un abús de poder per part meva. Ara estic ocupat i potser no torni fins la nit, de forma que accepteu-me les disculpes, i per la pròxima parlem més. ¿Fem les paus, stoers? L'Stoer líder mai ha dit que fos perfecte.. I els stoers ciutadans també es beneficien del dret-deure al respecte!! ¿Em disculpeu? Després en parlem més... | |
|
| |
Victor-SB_geeker
Nombre de missatges : 3 Data d'inscripció : 16/07/2008
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. Dg Ago 10, 2008 4:38 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Geeker verdós escrigué:
- Crom, quins son els 3pitjors enemigots que tens?
1#
2#
3# ¿Vols callar? Vols contestar? i el ¿ no existeix en català! | |
|
| |
pauesparrec
| |
| |
Crom-el-nordic Admin
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. | |
| |
|
| |
| Autoentrevista a Crom el nòrdic sobre els enemics de La Stoa a Internet. | |
|