| El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes. |
|
| A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. | |
| | Autor | Missatge |
---|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dt Jul 08, 2008 3:11 pm | |
| Estimats usuaris,
Perquè no hi hagi més confusions. Aquest website-fòrum que ara llegeixes, no es diu La Stoa (no és La Stoa). Es diu el Forumstoa.
El conjunt de webs meves pròpies, de nom el Cosmos Stoer, inclou, entre d'altres, La Stoa, la Stoapèdia i el Fòrumstoa, que són tres espais web ben separats. La web de notícies, la web de definicions, i la web de diàlegs, podríem dir.
El Forumstoa i La Stoa no són de cap manera la mateixa web. Són webs separades; tenen vincles entre elles i formen part del Cosmos Stoer, però la separació és clara.
Per tant, quan parleu de La Stoa, ho podeu fer quan us referiu a aquesta web en concret; si us referiu a aquests fòrums, són el Forumstoa.
Si parleu "d'una part" del Cosmos Stoer, aleshores us podeu referir a La Stoa, al Forumstoa, i a d'altres portals.
Però penseu que el Cosmos Stoer no és igual a La Stoa, és el conjunt que la inclou...
¿Suposo que m'explico, oi?
Doncs vinga, que passeu un bon dia. Salut!! | |
| | | Grascapeta
Nombre de missatges : 124 Data d'inscripció : 16/06/2008
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dt Jul 08, 2008 5:26 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Estimats usuaris,
Perquè no hi hagi més confusions. Aquest website-fòrum que ara llegeixes, no es diu La Stoa (no és La Stoa). Es diu el Forumstoa.
El conjunt de webs meves pròpies, de nom el Cosmos Stoer, inclou, entre d'altres, La Stoa, la Stoapèdia i el Fòrumstoa, que són tres espais web ben separats. La web de notícies, la web de definicions, i la web de diàlegs, podríem dir.
El Forumstoa i La Stoa no són de cap manera la mateixa web. Són webs separades; tenen vincles entre elles i formen part del Cosmos Stoer, però la separació és clara.
Per tant, quan parleu de La Stoa, ho podeu fer quan us referiu a aquesta web en concret; si us referiu a aquests fòrums, són el Forumstoa.
Si parleu "d'una part" del Cosmos Stoer, aleshores us podeu referir a La Stoa, al Forumstoa, i a d'altres portals.
Però penseu que el Cosmos Stoer no és igual a La Stoa, és el conjunt que la inclou...
Doncs vinga, que passeu un bon dia. Salut!! ................ massa dens | |
| | | Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dt Jul 08, 2008 7:41 pm | |
| - Grascapeta escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- Estimats usuaris,
Doncs vinga, que passeu un bon dia. Salut!!
................
massa dens Potser!! Però fàcil d'entendre, no??? | |
| | | muslim
Nombre de missatges : 101 Data d'inscripció : 02/07/2008 Edad : 107
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dc Jul 09, 2008 2:44 pm | |
| Gràcis Crom., no tornaré a caure en el parrany! | |
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dc Jul 09, 2008 5:45 pm | |
| - muslim escrigué:
- Gràcis Crom., no tornaré a caure en el parrany!
Ets molt bona persona, Muslim!! M'alegro de tenir-te entre nosaltres. Salam Aleikum!! (Ho he dit bé??). | |
| | | muslim
Nombre de missatges : 101 Data d'inscripció : 02/07/2008 Edad : 107
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dj Jul 10, 2008 4:08 am | |
| [quote="Crom-el-nordic"] - muslim escrigué:
Salam Aleikum!! (Ho he dit bé??). Hi ha moltes formes de transcriure-ho al valensiá (catalá), i eixa es una d'elles! Enhorabona! | |
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dj Jul 10, 2008 9:07 am | |
| [quote="muslim"] - Crom-el-nordic escrigué:
- muslim escrigué:
Salam Aleikum!! (Ho he dit bé??).
Hi ha moltes formes de transcriure-ho al valensiá (catalá), i eixa es una d'elles! Enhorabona! M'alegro d'haver-ho dit bé, aleshores. Salut muslim!! | |
| | | Geeker verdós
Nombre de missatges : 22 Data d'inscripció : 09/07/2008
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dj Jul 10, 2008 6:26 pm | |
| així dons això es La Stora? | |
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. Dj Jul 10, 2008 7:36 pm | |
| - Geeker verdós escrigué:
- així dons això es La Stora?
No m'agrada aquesta forma d'anomenar al meu portal. Ho tindré en compte en el futur, per si volgués aplicar-te una sanció. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. | |
| |
| | | | A veure si ens entenenm. Això NO ÉS La Stoa; és el Forumstoa. | |
|