El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:27 pm

Benvolguts usuaris del Forumstoa,

D'acord amb una petició d'un usuari del fòrum, que m'ha semblat raonable (sóc el monarca, però no el caudillo, eh?), he decidit suprimir "les pomes apple" del Forumstoa.

Ho he canviat per unes imatges potser menys elegants (la poma, per molta "ideologia política" que pogués tenir, em semblava una imatge bonica), bé, menys elegants però també menys molestes.

Espero que l'usuari que m'havia demanat el canvi (ara mateix no caic en qui és) sigui agrait. No ho he fet buscant agraïments, però com podeu imaginar, mai senten malament.

Endavant amb el Forumstoa.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:38 pm

NO THO PENSO AGRAÏR PRINCIPALMENT PER UNA COSA:

PERQUÈ ÉS MENTIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Fgtjncgjnugivkhbljjkcfhai1

ENLLOC DE CROM EL NORDIC THAURIES DE DIR CROM EL MENTIDER XD
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:41 pm

Em disculpo. He tingut una petita relliscada. No volia mentir a ningú.

Torna a mirar-ho. Ara sí que em sembla que he canviat totes les imatges tipus Apple.

¡¡No t'enfadis tant a la valenta a la primera de canvi, noi!! Un fa el que pot...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:45 pm

ei em carinyo...
ets un incompetent. lol!
Has de borrar licona del finder.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:50 pm

pauesparrec escrigué:
ei em carinyo...
ets un incompetent. lol!
Has de borrar licona del finder.

Stoer de nova generació, ¿li pots explicar a iaio Crom que és això del "finder"?

Em fareu sentir vell...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:53 pm

no costa tant, es googlejar una mica res més, jo he tardat 5 segons.

http://images.google.es/images?q=finder&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:es-ES:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 10:01 pm

Aíxi que ara resulta que el finger (que era això que tu m'has explicat) és d'Apple i et molesta...

Està bé, procedeixo a canviar-lo (tot i que ara em costa entendre què té a veure amb la companyia Apple... però seràs satisfet).

Enseguida ho canvio. Apa!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 10:21 pm

no entens que hi te a veure el finder amb apple?

apple>mac>finder
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 10:40 pm

pauesparrec escrigué:
no entens que hi te a veure el finder amb apple?

apple>mac>finder

He fet varis canvis. ¿Persisteixes en veure encara algun problema?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 12:03 am

Si tu lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 3:29 pm

pauesparrec escrigué:
Si tu lol!

Ja, bé!! Però jo em referia amb les imatges tipus Apple, que tant poc t'agraden a tu...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 5:46 pm

Ven mirat la stoa no magrada gens la trobo una caca, per tant feia conjunt am la pometa. No la stoa es 100 vegades pitxor, no podria ni fer conjunt am winslow... o si?

vsca l programari lliure
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 7:58 pm

pauesparrec escrigué:
Ven mirat la stoa no magrada gens la trobo una caca, per tant feia conjunt am la pometa. No la stoa es 100 vegades pitxor, no podria ni fer conjunt am winslow... o si?

vsca l programari lliure

Ets un pocavergonya.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 9:08 pm

i no hi ha cap llei que banneji els pocavergonya?
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDg Ago 10, 2008 12:28 am

pauesparrec escrigué:
i no hi ha cap llei que banneji els pocavergonya?

Si no es passen realment molt, no.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDg Ago 10, 2008 2:46 pm

DONS KINA PUTA MERDA
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitimeDg Ago 10, 2008 4:27 pm

pauesparrec escrigué:
i no hi ha cap llei que banneji els pocavergonya?

Ara no tinc temps per parlar, poble, ho sento. Però sí us puc dir, ràpidament, que sí que hi ha una llei que sancioni als pocavergonya; de fet, tothom que falti al dret-deure del respecte ha de ser sancionat, inclòs l'administrador.

Amb això crec que (de moment) dic suficient. Ja en parlarem.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.   El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» En Vitraka ha estat expulsat per dos mesos del Forumstoa de Forocatalan.
» Puntua'm el Forumstoa.
» El Forumstoa ja arriba a 1.000 missatges.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: Debat sobre el Cosmos Stoer: La Stoa, la Viquipèdia, el Forumstoa en general, i d'altres.-
Canviar a: