¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
¿Què li demanaries al líder stoer, d'entre aquestes propostes?
Que modifiqui les funcions i drets del moderador.
0%
[ 0 ]
Que faci que les lleis siguin més pròximes al poble.
0%
[ 0 ]
Que faci que les lleis siguin més autoritàries.
0%
[ 0 ]
Que modifiqui el dret-deure al respecte, el qual no trobo adient per alguna raó.
0%
[ 0 ]
Que sàpiga que desaprovo profundament la normativa stoera.
0%
[ 0 ]
Que sigui tant amable de rebre les meves felicitacions. La llei està bastant bé...
0%
[ 0 ]
Que s'ocupi que tinguem més articles i notícies. Crec que la web està una mica "morta".
0%
[ 0 ]
Que s'encarregui que la llei stoera sigui més coneguda pel poble; no em sento ben informat d'aquesta mateixa.
0%
[ 0 ]
Que s'ocupi de tenir una millor relació amb el Racó Català i d'altres portals internàutics.
0%
[ 0 ]
Prefereixo no contestar res.
100%
[ 1 ]
Vots Totals : 1
Sondeo cerrado
Autor
Missatge
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
Assumpte: ¿Què li demanaries al líder stoer? Dg Nov 02, 2008 2:10 pm
Ara que les normes stoeres encara estan en procés de redacció, podria ser una bona idea fer propostes al líder stoer (servidor de vostès).
He obert una enquesta per veure si la gent "es mulla" a votar; estarà 40 dies obertes, i es pot modificar el vot, i també votar a més d'una opció alhora.
Salut, poble!!
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
Assumpte: Re: ¿Què li demanaries al líder stoer? Dg Nov 02, 2008 2:11 pm
Jo he votat a la opció de no contestar res. Prefereixo, en aquesta ocasió, que sigui el poble el qui opini...