El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Text de l'email enviat al R.Català, com a felicitació i com a mostra d'esperances de la reconciliació possible futura.

Ir abajo 
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Text de l'email enviat al R.Català, com a felicitació i com a mostra d'esperances de la reconciliació possible futura. Empty
MissatgeAssumpte: Text de l'email enviat al R.Català, com a felicitació i com a mostra d'esperances de la reconciliació possible futura.   Text de l'email enviat al R.Català, com a felicitació i com a mostra d'esperances de la reconciliació possible futura. Icon_minitimeDv Ago 15, 2008 11:44 pm

El text de sota li he enviat a l'administració del Racó Català en un email. Déu sap si el llegiran o no amb interès, i si servirà d'alguna cosa; ja ho veurem. Ara, per suposat, cal aplicar les promeses de "renovació de propaganda" escrites en el text. Endavant amb el futur. Salut, stoers!!



---------------------------------------------------------------------

Sóc l'usuari Crom el nòrdic, que troba a faltar el perdó i el retorn a aquest gran portal. Escric per felicitar-vos per la vostra feina. Molta sort. Per part meva, estic segur que trobaré algun sistema de propaganda que satisfaci les meves ànsies de públic sense ofendre massivament a la gent; en altres paraules, deixaré els sistemes de "pluja de propaganda" del passat (massa garrotades n'he rebut per practicar-los, i a vegades jo m'he passat una mica), i em dedicaré a fer visites a altres portals esperant obtenir "contravisites" (i si no tinc temps per fer visites a portals alients, no faré cap tipus de propaganda). Potser algun dia en el futur La Stoa i el Racó ens poguem reconciliar (malgrat que gent dolenta sempre n'hi haurà, sic); aniré fent coses a Internet en general per a guanyar-me la reconciliació i una nova oportunitat. Com deia, molta sort amb el portal, i fins una altra!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
 
Text de l'email enviat al R.Català, com a felicitació i com a mostra d'esperances de la reconciliació possible futura.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» L'email que Crom ha enviat al portal Regnes Renaixents (del qual n'ha estat expulsat recentment).

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: