He enviat aquest email a l'administrador (o a qui sigui que atén els missatges) de Regnes Renaixents. Amb el que indica ja l'email, crec que podeu entendre la situació... Vinga, salutacions.
-----------------------------------------------------------------
Sóc un usuari de Regnes Renaixents, concretament en "Cromelnordic". Perdoneu si hagués d'escriure en una altra llengua diferent del català.
He intentat accedir al meu compte avui mateix, i m'he trobat amb que, pel que sembla, estic exclòs de Regnes Renaixents; els motius pels quals estic sotmès a suspensió jo, francament, els desconec (o, com a molt, no en tinc sinó idees vagues d'aquests).
Voldria que algú m'expliqués per quins motius jo estic sota suspensió, i també, si és possible, saber si algun dia puc ser alliberat de la suspensió i, així, poder tornar.
Anuncio que, fins que ningú amb l'autoritat suficient aixequi la suspensió, no retornaré a Regnes Renaixents. Malgrat no aprovar amb cap entusiasme la decisió de l'autoritat de Regnes Renaixents, la obeiré amb la tolerància que sigui indispensable.
Em despedeixo formalment.
Marc Corbera.
(...)