El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?

Ir abajo 
2 participantes

Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?
No.
Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Vote_lcap67%Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Vote_rcap
 67% [ 4 ]
Si.
Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Vote_lcap0%Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
En crom no sap que es la mesura
Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Vote_lcap33%Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Vots Totals : 6
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Empty
MissatgeAssumpte: Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?   Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 10:17 pm

Jo crec que no.
El Crom no ha fet mes que anar contra mi desde el primer moment amb amenaçes i insults que tots podeu llegir els forums,
Aquesta votacio no es vinculant ,nomes servira per que en Crom s'anadoni que la seua censura no porta enlloc i l'unic que fa es que cada cop hi hagi mes gent a la RFS.
NormAL si maltracta a tohom i tot li sembla agressiu o violent pel seu portal elitista prodretes.

Opineu
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?   Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 10:55 pm

¡¡Doncs mira, xavalin!! Jo he votat únicament la opció "NO". (Si no t'ho creus, no t'ho podria demostrar ni volent, i això que sóc l'administrador; m'hauràs de creure. ¿Com creus que et podria demostrar el meu vot? ¡¡Pel que jo sé, no es pot demostrar!!).

Crec que no et mereixes l'expulsió ENCARA NO (i qui sap, potser mai). Motiu: les teves infraccions de les normes, per ara (no sé si en el futur ho seran) no són suficients com per una expulsió definitiva. Tal i com són les normes, caldria una infracció molt grossa...

En tot cas, et dic una cosa, i juro que intento dir la veritat: jo t'he avisat d'una possible SUSPENSIÓ (mai d'una expulsió definitiva). En tot cas, seria una expulsió temporal, no pas una expulsió permanent.

Si parles d'una expulsió com d'una expulsió permament, doncs no. Encara no te la mereixes. Hauries de cometre més faltes contra la normativa, insisteixo.

En quan a una expulsió temporal de deu dies, la qual sí que t'he mencionat... tampoc t'ho mereixes, tot i que et falta poc. (però si redueixes les infraccions contra la normativa, potser no la tindràs mai).

Tu m'has demanat un vot, jo te l'he donat. Jo sento, sobre tu, i sobre les teves hipotètiques sancions futures, el que t'acabo de dir. Per tant, penso que el meu vot és conseqüent amb la meva forma de pensar; crec que no voto una cosa i penso una altra...

Ah, i et diré una cosa sense cap burla: t'agraeixo que la votació no la fessis vinculant.

Considero la teva votació, feta (tot sigui dit) sense permís previ (tampoc cal permís previ, només és preferible), com a vàlida perquè està fonamentada pel valor de l'assamblearisme, i perquè no trenca molt la normativa. La teva enquesta serà respectada i durarà fins que s'acabi el plaç, o fins quan sigui; que quedi dit pel líder.

M'agradaria saber què en pensa el futur moderador de tot això... La seva opinió m'importa, francament sí.

El qui tu anomenes intent de líder ha parlat. La monarquia no et sancionarà per això. Tens drets que et defensen. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?   Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 11:35 pm

Crom-el-nordic escrigué:
¡¡Doncs mira, xavalin!! Jo he votat únicament la opció "NO". (Si no t'ho creus, no t'ho podria demostrar ni volent, i això que sóc l'administrador; m'hauràs de creure. ¿Com creus que et podria demostrar el meu vot? ¡¡Pel que jo sé, no es pot demostrar!!).

Crec que no et mereixes l'expulsió ENCARA NO (i qui sap, potser mai). Motiu: les teves infraccions de les normes, per ara (no sé si en el futur ho seran) no són suficients com per una expulsió definitiva. Tal i com són les normes, caldria una infracció molt grossa...

En tot cas, et dic una cosa, i juro que intento dir la veritat: jo t'he avisat d'una possible SUSPENSIÓ (mai d'una expulsió definitiva). En tot cas, seria una expulsió temporal, no pas una expulsió permanent.

Si parles d'una expulsió com d'una expulsió permament, doncs no. Encara no te la mereixes. Hauries de cometre més faltes contra la normativa, insisteixo.

En quan a una expulsió temporal de deu dies, la qual sí que t'he mencionat... tampoc t'ho mereixes, tot i que et falta poc. (però si redueixes les infraccions contra la normativa, potser no la tindràs mai).

Tu m'has demanat un vot, jo te l'he donat. Jo sento, sobre tu, i sobre les teves hipotètiques sancions futures, el que t'acabo de dir. Per tant, penso que el meu vot és conseqüent amb la meva forma de pensar; crec que no voto una cosa i penso una altra...

Ah, i et diré una cosa sense cap burla: t'agraeixo que la votació no la fessis vinculant.

Considero la teva votació, feta (tot sigui dit) sense permís previ (tampoc cal permís previ, només és preferible), com a vàlida perquè està fonamentada pel valor de l'assamblearisme, i perquè no trenca molt la normativa. La teva enquesta serà respectada i durarà fins que s'acabi el plaç, o fins quan sigui; que quedi dit pel líder.

M'agradaria saber què en pensa el futur moderador de tot això... La seva opinió m'importa, francament sí.

El qui tu anomenes intent de líder ha parlat. La monarquia no et sancionarà per això. Tens drets que et defensen. Salut!!

eM PODRIES CITAR ELS ARTICLES DE LA LLEI STOER QUE E INFLINGIT?
gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?   Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 11:57 pm

Grascapeta escrigué:
(...)

eM PODRIES CITAR ELS ARTICLES DE LA LLEI STOER QUE E INFLINGIT?
gracies

Considero millor no mostrar-t'ho de forma definitiva perquè la normativa de La Stoa (encara) està en fase anterior a l'aprovació. És vigent només d'una forma provisional. Que consti.

Per lo dit al pàrraf anterior, pensa que, el que et podria dir ara, després podria desmentir-ho. Quan la normativa estigui acabada del tot d'escriure, i estigui ja aprovada i sancionada, ja podrem parlar de forma més ferma.

En tot cas, i tot i que parlant amb un matís de seguretat, et diré que:

1) El dret-deure del respecte em penso que l'has infringit una mica. Procura ser més suau.

2) El valor suprem de la difusió de cultura no permet (prohibeix explícitament) les formes de violència, perquè aquestes són signes de subjectivitat extrema.

2.1) La cultura que permetem és una cultura de caire objectiu, que censura la cultura (o subcultura, com es digui) de caire molt subjectiu. La normativa diu això.

3) Pensa que un valor suprem de La Stoa és l'autoritat de l'administrador.

3.1) No obstant, l'autoritat no és absoluta, sinó condicionada pels drets dels usuaris. Allà on un usuari té els drets, l'administrador no pot cancelar aquest dret (estaria prohibit) mentre hi sigui, a menys que canvii les normes. ¿Perquè et penses que en La Stoa anem amb comptagotes i amb moltes precaucions a l'hora de donar drets?

4) Et recordo que La Stoa admet, com a valor suprem, el pluralisme social. ¿Què vol dir amb aquest valor? Que l'usuari pot tenir opinions discrepants amb l'administració, com a possibilitat admesa. Si el pluralisme social en comptes d'un valor suprem fos, parlant clar i català, una prohibició (aleshores parlaríem de monoformisme social, més aviat), aleshores tu i tots els usuaris us hauríeu de quadrar al que jo digués o ser fotuts tots fora de la web per les dolentes en un minut. ¿T'ho imagines? Però hi ha el que hi ha, i no hi ha una cosa pitjor.

5) Ah, i no ho oblidis mai. Les normes estan per sobre de tothom, inclòs el monarca (servidor). Això vol dir que jo puc canviar les normes, fer-les i desfer-les, quan vulgui; però que no les puc incomplir mentre hi estiguin (l'incompliment donaria pas a una sanció).

5.1) Hauràs de fer-me un vot de confiança perquè no canvii les normes. Però el que és sagrat és complir les normes que hi hagi, i si n'hi ha unes noves, complir les noves. El principi de legalitat stoera és irrompible. Les normes poden canviar a plaer del monarca, però mai dels mais ser desobeides per aquest. Està (o pots comptar que hi estarà en el redactat final) en el títol preeliminar, i, de fet, és l'arrel de tota llei stoera, present i futura.

Bé, amb això que he dit, considero que ja tens més idea del que és La Stoa: no és millor del que és, no és pitjor del que és. La pots interpretar com una dictatova, si vols. (I repeteixo: la normativa encara és provisional.).

Ja en parlarem. Salut!!

PD: ¿Vols llegir el text de la normativa per tu mateix? ¿Tens una mica de temps i ganes? Doncs demana-m'ho. Com a administrador, tinc el deure de facilitar a tothom qui vulgui llegir i rellegir la normativa. Si em demanes el vincle, no dubtis que t'ho facilitaré (no necessàriament t'ho acomodaré, però poder llegir-ho podràs).
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?   Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 6:15 pm

Disposició del líder stoer: Crec que aquest missatge conté elements ofensius contra el gestor d'aquesta web, i contra la web mateixa. Per tant, passo a bloquejar-lo.

A reveure, xicots.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?   Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Creieu en Espanya?
» grascapeta
» En Grascapeta ha estat expulsat per 10 dies.
» Suprimides unes acusacions d'en Grascapeta.
» L'usuari Grascapeta, sancionat per 30 dies.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: Debat sobre el Cosmos Stoer: La Stoa, la Viquipèdia, el Forumstoa en general, i d'altres.-
Canviar a: