El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Creieu en Espanya?

Ir abajo 
+2
RabosaFOX
sotscomandant
6 participantes
AutorMissatge
sotscomandant

sotscomandant


Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 14/07/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDt Set 23, 2008 9:36 pm

Jo sinceramnet no i crec que hauriem de deixar de tenir politics botiflers i fotre el camp d'aquesta Espanya rancia i casposa.

la independencia es mes aprop rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDc Set 24, 2008 1:43 am

independencia ja albino sunny
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 6:51 pm

Em cansa una mica el sotscomandant i les seves històries... però crec que, almenys per ara, toleraré aquest subfòrum en concret.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
stoer-prodemocracia

stoer-prodemocracia


Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 15/07/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 9:11 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Em cansa una mica el sotscomandant i les seves històries... però crec que, almenys per ara, toleraré aquest subfòrum en concret.

Perque et molesta que parlem de combatre l'espanyolisme?

Sabem que part de la cutura hispana rau en tu pero aixo es perdonable pero no pas defensable pensa-ho Croms
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 9:48 pm

stoer-prodemocracia escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Em cansa una mica el sotscomandant i les seves històries... però crec que, almenys per ara, toleraré aquest subfòrum en concret.

Perque et molesta que parlem de combatre l'espanyolisme?

Sabem que part de la cutura hispana rau en tu pero aixo es perdonable pero no pas defensable pensa-ho Croms

Trobo que aquesta forma de parlar és improcedent, stoer-prodemocràcia. M'estàs vacilant massa, i aquí sóc jo el qui mana.

Estàs sancionat per 20 dies.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:02 pm

Crom-el-nordic escrigué:
stoer-prodemocracia escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Em cansa una mica el sotscomandant i les seves històries... però crec que, almenys per ara, toleraré aquest subfòrum en concret.

Perque et molesta que parlem de combatre l'espanyolisme?

Sabem que part de la cutura hispana rau en tu pero aixo es perdonable pero no pas defensable pensa-ho Croms

Trobo que aquesta forma de parlar és improcedent, stoer-prodemocràcia. M'estàs vacilant massa, i aquí sóc jo el qui mana.

Estàs sancionat per 20 dies.

sincerament, Monarca, aquest baneig ha estat despòtic i desproporcionat.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:05 pm

RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
stoer-prodemocracia escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Em cansa una mica el sotscomandant i les seves històries... però crec que, almenys per ara, toleraré aquest subfòrum en concret.

Perque et molesta que parlem de combatre l'espanyolisme?

Sabem que part de la cutura hispana rau en tu pero aixo es perdonable pero no pas defensable pensa-ho Croms

Trobo que aquesta forma de parlar és improcedent, stoer-prodemocràcia. M'estàs vacilant massa, i aquí sóc jo el qui mana.

Estàs sancionat per 20 dies.

sincerament, Monarca, aquest baneig ha estat despòtic i desproporcionat.

Doncs, molt honorable Alcalde, pensa que l'usuari stoer-prodemocracia, en el 80% de les coses que m'ha dit en aquest fòrum, ha dit alguna cosa contra mi; en ocasions, molt ofensiva.

De fet, la situació de reincidència ha fet que fos sancionat abans i de forma més decidida. Si no s'hagués donat la situació de reincidència, no l'hagués sancionat en aquest moment i només per això.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:06 pm

RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
stoer-prodemocracia escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Em cansa una mica el sotscomandant i les seves històries... però crec que, almenys per ara, toleraré aquest subfòrum en concret.

Perque et molesta que parlem de combatre l'espanyolisme?

Sabem que part de la cutura hispana rau en tu pero aixo es perdonable pero no pas defensable pensa-ho Croms

Trobo que aquesta forma de parlar és improcedent, stoer-prodemocràcia. M'estàs vacilant massa, i aquí sóc jo el qui mana.

Estàs sancionat per 20 dies.

sincerament, Monarca, aquest baneig ha estat despòtic i desproporcionat.

Completament d'acord Amb la Rabosa ,el company no t'ha faltat al respecte en cap moment,

Aixo de que es una monarquia parlamentaria es una farsa i fent aquestes coses ho demostres un cop mes.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:09 pm

Grascapeta escrigué:
RabosaFOX escrigué:
(...)

sincerament, Monarca, aquest baneig ha estat despòtic i desproporcionat.

Completament d'acord Amb la Rabosa ,el company no t'ha faltat al respecte en cap moment,

Aixo de que es una monarquia parlamentaria es una farsa i fent aquestes coses ho demostres un cop mes.

No estic d'acord. L'usuari stoer-prodemocracia m'ha faltat al respecte sovint en més d'una ocasió, també en l'actualitat.

No se'm pot infravalorar d'aquesta forma tant dràstica. Jo tinc defectes, però també virtuts. Si no es mencionen les dues alhora, ja és per plegar.

Tingueu en compte, entre d'altres detalls, que aquests fòrums del Forumstoa els he fet jo. Això no em fa cap tipus de divinitat, clar que no; però crec que em dóna algun marge de respecte.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:09 pm

Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
stoer-prodemocracia escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Em cansa una mica el sotscomandant i les seves històries... però crec que, almenys per ara, toleraré aquest subfòrum en concret.

Perque et molesta que parlem de combatre l'espanyolisme?

Sabem que part de la cutura hispana rau en tu pero aixo es perdonable pero no pas defensable pensa-ho Croms

Trobo que aquesta forma de parlar és improcedent, stoer-prodemocràcia. M'estàs vacilant massa, i aquí sóc jo el qui mana.

Estàs sancionat per 20 dies.

sincerament, Monarca, aquest baneig ha estat despòtic i desproporcionat.

Doncs, molt honorable Alcalde, pensa que l'usuari stoer-prodemocracia, en el 80% de les coses que m'ha dit en aquest fòrum, ha dit alguna cosa contra mi; en ocasions, molt ofensiva.

De fet, la situació de reincidència ha fet que fos sancionat abans i de forma més decidida. Si no s'hagués donat la situació de reincidència, no l'hagués sancionat en aquest moment i només per això.

Ets un mentider crom ,simplement a donat la seva opinio envers la teva cultura general que es mes aviat espanyola .Aixo es un fet indiscutible.
Ell ha dit que no passa res si la teva cultura es hispana pero que fer apologia d'aquesata no es defensable amb la situacio actual que viu el pais,on els espanyols ens tene gairabe copats en tots els abits culturals ,no cal que tu tambe facis apologia a la espanyolitzacio.
Es una falta de respecte envers els stoers independentistes que crec jo som majoria.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:47 pm

Grascapeta escrigué:
(...)

Es una falta de respecte envers els stoers independentistes que crec jo som majoria.

Salut

Encara que no comparteixi la cultura i els valors polítics espanyols (en absolut) tampoc hi estic en contra de forma agressiva com la teva.

Els éssers humans ens hem de tenir un respecte mínim sempre que poguem.

No comparteixo el teu agressiu antiespanyolisme. Tingues-ho clar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:53 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
(...)

Es una falta de respecte envers els stoers independentistes que crec jo som majoria.

Salut

Encara que no comparteixi la cultura i els valors polítics espanyols (en absolut) tampoc hi estic en contra de forma agressiva com la teva.

Els éssers humans ens hem de tenir un respecte mínim sempre que poguem.

No comparteixo el teu agressiu antiespanyolisme. Tingues-ho clar.

Si no et respecten no respectis, o se't menjaràn.


Mira..

els lleons es mengen les ovelles, i les ovelles, segueixen sense menjar lleons..

per tant els lleons segueixen menjant ovelles.

El dia en que una ovella es mengi un lleó, els lleons deixaràn de menjar ovelles.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 11:00 pm

Maximum Bird escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
(...)

Es una falta de respecte envers els stoers independentistes que crec jo som majoria.

Salut

Encara que no comparteixi la cultura i els valors polítics espanyols (en absolut) tampoc hi estic en contra de forma agressiva com la teva.

Els éssers humans ens hem de tenir un respecte mínim sempre que poguem.

No comparteixo el teu agressiu antiespanyolisme. Tingues-ho clar.

Si no et respecten no respectis, o se't menjaràn.


Mira..

els lleons es mengen les ovelles, i les ovelles, segueixen sense menjar lleons..

per tant els lleons segueixen menjant ovelles.

El dia en que una ovella es mengi un lleó, els lleons deixaràn de menjar ovelles.

¡¡Quina bestiesa!!

Em penso que estàs sonat...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 11:43 pm

Doncs deus ésser l'únic.

i si ets l'únic, ets l'anormal...

i si ets anormal, estàs sonat.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 11:13 am

Maximum Bird escrigué:
Doncs deus ésser l'únic.

i si ets l'únic, ets l'anormal...

i si ets anormal, estàs sonat.

Aquesta ofensa ja és intolerable.

Estàs suprimit per 20 dies, i la teva recollida de firmes queda cancelada.

Aprendràs a respectar a la gent a casa seva!! Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 11:55 am

Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
Doncs deus ésser l'únic.

i si ets l'únic, ets l'anormal...

i si ets anormal, estàs sonat.

Aquesta ofensa ja és intolerable.

Estàs suprimit per 20 dies, i la teva recollida de firmes queda cancelada.

Aprendràs a respectar a la gent a casa seva!! Evil or Very Mad

quina xuleria que portes crom!!!!

Et falta follar una mica per treure tants anys nde frustracions,per la zona del port de Tarraco hi ha un bAR que es diu Europe i es una casa de barrets ,si vas de part meva et fan descomte.

Aixo si totes son majors d'edat Surprised
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 2:44 pm

Ja n'estic fart de tot aquest mal sarau montat en aquest subfòrum...

El bloquejo, i a veure si hi ha més respecte.

Apa, siau!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Creieu en Espanya? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creieu en Espanya?   Creieu en Espanya? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Creieu en Espanya?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Creieu que Grascapeta mereix l'expulsio?
» cROM QUAN MARXARAS A Espanya la teva patria?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània. :: Fòrum general.-
Canviar a: