¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
Una feina que em permetés cobrar moltíssims diners, encara que fos molt dura (14 hores diàries de feina, per posar com a exemple).
0%
[ 0 ]
Una feina que em permetés cobrar bastants diners, tot i que fos bastant dura i esgotadora.
0%
[ 0 ]
Una feina que em permetés un sou moderadament bo i, alhora, em resultés mitjanament agradable.
100%
[ 4 ]
Una feina de sou relativament baix, però que em resultés força agradable des d'un punt de vista lúdic i personal.
0%
[ 0 ]
No ho sabria dir.
0%
[ 0 ]
Vots Totals : 4
Sondeo cerrado
Autor
Missatge
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
Assumpte: ¿Quin tipus de treball laboral preferiries? Ds Jul 26, 2008 4:36 pm
Crec que l'enquesta ja parla bastant per sí sola. Doncs vinga. Us deixo, a l'espera dels vostres comentaris i els vostres vots. L'enquesta hi serà per 30 dies, i es permetrà la cancelació i rectificació del vot.
Salut!!
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
Assumpte: Re: ¿Quin tipus de treball laboral preferiries? Ds Jul 26, 2008 4:43 pm
Jo he votat la opció: "Una feina que em permetés un sou moderadament bo i, alhora, em resultés mitjanament agradable.".