El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!

3 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008

Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Empty
MissatgeAssumpte: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDs Jul 26, 2008 12:09 pm

D'acord amb la normativa de La Stoa, i amb la voluntat del poble (expressada segons les normes electorals), en RabosaFOX ja és moderador del Forumstoa, amb la totalitat dels vots a favor. Enhorabona.

T'aviso que pots moderar aquest fòrum com desitgis, només que no trenquis les normes. Però no pots crear altres fòrums dins aquesta normativa. Si vols crear nous fòrums, avisa'm i faré el nou fòrum que desitgis. (Et recordo que en tot el que vulguis fer al Forumstoa i al Cosmos Stoer, mai deixes d'estar sotmès a la normativa.).

Que Nech vulgui que facis un bon i profitós govern com a alcalde del Forumstoa.

El teu govern durarà, si no hi ha ni expulsió ni dimissió, fins el 26 d'abril de 2009 (és a dir, uns 8 mesos).

Tinguem confiança en el futur.

Una abraçada!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX

Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDg Jul 27, 2008 1:34 pm

Endavant amb la secció on descansar de les discusions de caire intel.lectual!

salut amics!

salut Crom! king
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDg Jul 27, 2008 7:29 pm

RabosaFOX escrigué:
Endavant amb la secció on descansar de les discusions de caire intel.lectual!

salut amics!

salut Crom! king

Hola, senyor alcalde (els moderadors reben aquest nom).

¿Has comprovat si ja tens les funcions de moderador? Si no he fet cap error, les hauries de tenir... Ja m'ho diràs doncs.

Bona sort en el teu mandat. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDg Jul 27, 2008 11:17 pm

funcionen perfectament, Monarca king
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDl Jul 28, 2008 4:51 pm

RabosaFOX escrigué:
funcionen perfectament, Monarca king

Molt bé!! Desitjo de tot cor que et funcioni fins al final del mandat... o fins que et renovis en el càrrec, si és que pots arribar a fer-ho.

Una abraçada!!
Tornar a dalt Ir abajo
muslim

muslim

Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 5:36 am

M'encanta, quin bon rotll, tot rutlla molt bé! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy bounce
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.muslim-answers.org/
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 4:53 pm

muslim escrigué:
M'encanta, quin bon rotll, tot rutlla molt bé! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy bounce

Espero que duri per molt temps. Apa, una abraçada!!
Tornar a dalt Ir abajo
muslim

muslim

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 5:25 pm

Crom-el-nordic escrigué:
muslim escrigué:

Perquè sempre contestes l'ultim? Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 9:14 pm

muslim escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
muslim escrigué:

Perquè sempre contestes l'ultim? Rolling Eyes

Motiu: per una mania personal, que és la que m'agrada veure el meu propi missatge a cada fòrum, per així saber si he escrit jo o un altre, o si encara no he escrit jo (no obstant, a vegades porto aquesta mania al ridícul, tens raó en que hauria de fer un pensament).

Salut noi.
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDj Jul 31, 2008 1:08 pm

és cert, ratlla una mica jejejeje.

A la web aquella del racocatala.cat he vist que hi ha milers d'usuaris, si et registressis tindries força feina!!!

salut Monarca king
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDj Jul 31, 2008 10:51 pm

RabosaFOX escrigué:
(...)

A la web aquella del racocatala.cat he vist que hi ha milers d'usuaris, si et registressis tindries força feina!!!

(...)

Com vols dir??

En tot cas, al Racó Català ja fa molt que no hi participo com a usuari. No m'hi volen deixar participar. Estic pendent de a veure si algun dia se'ls passa la ràbia contra mi. Ja ho veurem.
Tornar a dalt Ir abajo
muslim

muslim

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDv Ago 01, 2008 3:53 am

Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
(...)

(...)

Com vols dir??

En tot cas, al Racó Català ja fa molt que no hi participo com a usuari. No m'hi volen deixar participar. Estic pendent de a veure si algun dia se'ls passa la ràbia contra mi. Ja ho veurem.

E això perquè, monarca?:S Sona molt feixista... tenien rabia a l'stoa i al seu cosmos stoer? Shocked

Salut monarca, i alerta! king
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitimeDv Ago 01, 2008 8:39 pm

muslim escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
(...)

(...)

Com vols dir??

E això perquè, monarca?:S Sona molt feixista... tenien rabia a l'stoa i al seu cosmos stoer? Shocked

Salut monarca, i alerta! king

1) ¿Feixistes, els raconaires? Analitzem-ho.

1.1) El Racó Català, com a web de notícies, no és feixista ni res semblant. Jo ho interpreto com a catalanisme democràtic; i tant.

1.2) ¿Són "feixistes" els administradors del Racó? Tristement, sí; és a dir, són molt repressius. Ignoro si són una majoria o la totalitat, perquè només alguns mostren la cara en fòrums públics... Però bé, són molt repressius i molt antistoers. Jo ho percebo que és així en l'actualitat, molt lamentablement. I no canviarà demà mateix, sic...

1.3) ¿Són "feixistes" els membres de base del Racó? Mmm... Interessant pregunta... Desconec, i ho desconec moltíssim, si tots, o una majoria (o una minoria), de la gent raconaire són antistoers i/o gent molt autoritària i/o favorables a les decisions de l'administració. Com que navego poc pel Racó des de la meva expulsió, considero que no estic molt informat com per opinar.

2) Crec que hi ha alguna gent a Internet que són antistoers o anticromistes (o ambdues coses). Ja fa temps que ho sé. És veritat que no sempre actuo molt correctament, però crec que no em mereixo tanta persecució... En fi, paciència i força.

Una abraçada, nois!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!   Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1