| El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes. |
|
| Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! | |
| | Autor | Missatge |
---|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Ds Jul 26, 2008 12:09 pm | |
| D'acord amb la normativa de La Stoa, i amb la voluntat del poble (expressada segons les normes electorals), en RabosaFOX ja és moderador del Forumstoa, amb la totalitat dels vots a favor. Enhorabona.
T'aviso que pots moderar aquest fòrum com desitgis, només que no trenquis les normes. Però no pots crear altres fòrums dins aquesta normativa. Si vols crear nous fòrums, avisa'm i faré el nou fòrum que desitgis. (Et recordo que en tot el que vulguis fer al Forumstoa i al Cosmos Stoer, mai deixes d'estar sotmès a la normativa.).
Que Nech vulgui que facis un bon i profitós govern com a alcalde del Forumstoa.
El teu govern durarà, si no hi ha ni expulsió ni dimissió, fins el 26 d'abril de 2009 (és a dir, uns 8 mesos).
Tinguem confiança en el futur.
Una abraçada!! | |
| | | RabosaFOX
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 30/06/2008
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dg Jul 27, 2008 1:34 pm | |
| Endavant amb la secció on descansar de les discusions de caire intel.lectual! salut amics! salut Crom! | |
| | | Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dg Jul 27, 2008 7:29 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- Endavant amb la secció on descansar de les discusions de caire intel.lectual!
salut amics!
salut Crom! Hola, senyor alcalde (els moderadors reben aquest nom). ¿Has comprovat si ja tens les funcions de moderador? Si no he fet cap error, les hauries de tenir... Ja m'ho diràs doncs. Bona sort en el teu mandat. Salut!! | |
| | | RabosaFOX
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dg Jul 27, 2008 11:17 pm | |
| funcionen perfectament, Monarca | |
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dl Jul 28, 2008 4:51 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- funcionen perfectament, Monarca
Molt bé!! Desitjo de tot cor que et funcioni fins al final del mandat... o fins que et renovis en el càrrec, si és que pots arribar a fer-ho. Una abraçada!! | |
| | | muslim
Nombre de missatges : 101 Data d'inscripció : 02/07/2008 Edad : 107
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dc Jul 30, 2008 5:36 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dc Jul 30, 2008 4:53 pm | |
| | |
| | | muslim
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dc Jul 30, 2008 5:25 pm | |
| | |
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dc Jul 30, 2008 9:14 pm | |
| | |
| | | RabosaFOX
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dj Jul 31, 2008 1:08 pm | |
| és cert, ratlla una mica jejejeje. A la web aquella del racocatala.cat he vist que hi ha milers d'usuaris, si et registressis tindries força feina!!! salut Monarca | |
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dj Jul 31, 2008 10:51 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- (...)
A la web aquella del racocatala.cat he vist que hi ha milers d'usuaris, si et registressis tindries força feina!!!
(...) Com vols dir?? En tot cas, al Racó Català ja fa molt que no hi participo com a usuari. No m'hi volen deixar participar. Estic pendent de a veure si algun dia se'ls passa la ràbia contra mi. Ja ho veurem. | |
| | | muslim
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dv Ago 01, 2008 3:53 am | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- RabosaFOX escrigué:
- (...)
A la web aquella del racocatala.cat he vist que hi ha milers d'usuaris, si et registressis tindries força feina!!!
(...) Com vols dir??
En tot cas, al Racó Català ja fa molt que no hi participo com a usuari. No m'hi volen deixar participar. Estic pendent de a veure si algun dia se'ls passa la ràbia contra mi. Ja ho veurem. E això perquè, monarca?:S Sona molt feixista... tenien rabia a l'stoa i al seu cosmos stoer? Salut monarca, i alerta! | |
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! Dv Ago 01, 2008 8:39 pm | |
| - muslim escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- RabosaFOX escrigué:
- (...)
(...) Com vols dir??
En tot cas, al Racó Català ja fa molt que no hi participo com a usuari. No m'hi volen deixar participar. Estic pendent de a veure si algun dia se'ls passa la ràbia contra mi. Ja ho veurem. E això perquè, monarca?:S Sona molt feixista... tenien rabia a l'stoa i al seu cosmos stoer?
Salut monarca, i alerta! 1) ¿Feixistes, els raconaires? Analitzem-ho. 1.1) El Racó Català, com a web de notícies, no és feixista ni res semblant. Jo ho interpreto com a catalanisme democràtic; i tant. 1.2) ¿Són "feixistes" els administradors del Racó? Tristement, sí; és a dir, són molt repressius. Ignoro si són una majoria o la totalitat, perquè només alguns mostren la cara en fòrums públics... Però bé, són molt repressius i molt antistoers. Jo ho percebo que és així en l'actualitat, molt lamentablement. I no canviarà demà mateix, sic... 1.3) ¿Són "feixistes" els membres de base del Racó? Mmm... Interessant pregunta... Desconec, i ho desconec moltíssim, si tots, o una majoria (o una minoria), de la gent raconaire són antistoers i/o gent molt autoritària i/o favorables a les decisions de l'administració. Com que navego poc pel Racó des de la meva expulsió, considero que no estic molt informat com per opinar. 2) Crec que hi ha alguna gent a Internet que són antistoers o anticromistes (o ambdues coses). Ja fa temps que ho sé. És veritat que no sempre actuo molt correctament, però crec que no em mereixo tanta persecució... En fi, paciència i força. Una abraçada, nois!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! | |
| |
| | | | Benvingut a la moderació del Forumstoa, RabosaFOX!! | |
|