| A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. Ds Jul 26, 2008 1:13 am | |
| A partir d'ara, es farà una legislació específica en La Stoa sobre l'osset Pedo-Bear, que és un signe a favor de la pederàstia, i com a tal, està prohibit al Cosmos Stoer. Qualsevol imatge d'aquest símbol tant "concret" serà considerat sense excepció una infracció del dret-deure al respecte; ara la normativa serà específica en aquest punt.
Aquesta norma és efectiva a partir d'ara mateix, i qui la incompleixi publicant fotos i/o imatges d'aquest Osset, podrà ser sancionat perfectament a uns 10 dies de suspensió de participació del Forumstoa.
Publicar fotos d'aquest "símbol d'osset", és prohibit i serà sancionat amb la retirada de la imatge i amb una sanció de 10 dies de suspensió del Forumstoa.
D'acord amb el dret a la publicació de les normes, aviso d'aquest punt de la normativa.
Ja està. Salut!! | |
|
| |
Geeker verdós
Nombre de missatges : 22 Data d'inscripció : 09/07/2008
| Assumpte: Re: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. Dg Ago 10, 2008 1:02 am | |
| que es el Pedo-Bear? | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. Dg Ago 10, 2008 7:38 am | |
| - Geeker verdós escrigué:
- que es el Pedo-Bear?
Si busques pel Google ho trobaràs. Jo no estic obligat a contestar-te. | |
|
| |
Plumbum
Nombre de missatges : 21 Data d'inscripció : 25/07/2008
| Assumpte: Re: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. Dg Ago 10, 2008 10:25 am | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Geeker verdós escrigué:
- que es el Pedo-Bear?
Si busques pel Google ho trobaràs.
Jo no estic obligat a contestar-te. És un osset pederasta que mira nens i nenes pel carrer perquè els troba atractius. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. Dg Ago 10, 2008 12:08 pm | |
| - Plumbum escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- que es el Pedo-Bear?
Jo no estic obligat a contestar-te. És un osset pederasta que mira nens i nenes pel carrer perquè els troba atractius. Sí, el Pedo-Bear és això. | |
|
| |
Ex-amicdeCrom
Nombre de missatges : 67 Data d'inscripció : 16/07/2008
| Assumpte: Re: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. Dt Nov 25, 2008 1:54 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Plumbum escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- que es el Pedo-Bear?
Jo no estic obligat a contestar-te. És un osset pederasta que mira nens i nenes pel carrer perquè els troba atractius. Sí, el Pedo-Bear és això. Pel que se es vol relacionar al Crom com al pedobear Catalá | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. Dv Des 05, 2008 6:53 pm | |
| - Ex-amicdeCrom escrigué:
- Pel que se es vol relacionar al Crom com al pedobear Catalá
Sí, hi ha aquesta voluntat... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. | |
| |
|
| |
| A partir d'ara, les imatges de l'osset Pedo-Bear estan prohibides. | |
|