| ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? | |
|
|
¿Respecte a la monarquia espanyola, tu et sents monàrquic(a)? | Sí. | | 60% | [ 3 ] | Sí, però crec que la monarquia espanyola hauria de canviar bastant o molt. | | 0% | [ 0 ] | No n'estic segur... | | 0% | [ 0 ] | No. | | 20% | [ 1 ] | No, em sento republicà. | | 20% | [ 1 ] | Altres (comentar). | | 0% | [ 0 ] |
| Vots Totals : 5 | | Sondeo cerrado |
|
Autor | Missatge |
---|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dt Jul 22, 2008 7:52 pm | |
| La pregunta no té res a veure amb l'anomenada monarquia stoera, sinó amb la monarquia espanyola que actualment (tant si ens agrada com si no) ens governa, encara que sigui només de forma simbòlica.
¿Tu et sents monàrquic(a)? A veure què votes i què respons... L'enquesta durarà 30 dies, aviso.
Salut!! | |
|
| |
Grascapeta
Nombre de missatges : 124 Data d'inscripció : 16/06/2008
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Jul 28, 2008 1:33 am | |
| I tu Crom digues d'un cop ... Thi sents espanyol? Com sempre apeles a la constitucio del pais invasor | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Jul 28, 2008 4:35 pm | |
| - Grascapeta escrigué:
- I tu Crom digues d'un cop ...
Thi sents espanyol?
Com sempre apeles a la constitucio del pais invasor Si m'ho preguntes, em sento del tot català, i gens espanyol. No obstant, la meva forma de defensar l'independentisme català és menys radical que la teva. Això crec que és així. Hi ha moltes formes de ser català... | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dg Ago 10, 2008 6:47 pm | |
| Qui ha dit que se sent monàrquic espanyol? | |
|
| |
RabosaFOX
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 30/06/2008
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Ago 11, 2008 2:06 am | |
| en absolut | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Ago 11, 2008 6:04 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- en absolut
Un 60% dels usuaris stoers votants es sent monàrquic segons el seu vot, increïble... | |
|
| |
RabosaFOX
| |
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Ago 11, 2008 6:13 pm | |
| | |
|
| |
RabosaFOX
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Ago 11, 2008 6:13 pm | |
| Víctor Aleixandre entra a l'stoa? | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Ago 11, 2008 6:15 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- Víctor Aleixandre entra a l'stoa?
En tot cas, a la web de Víctor Alexandre hi ha publicada una entrevista feta per mi. ¿Ho sabies? ¿Vols que et passi la direcció? | |
|
| |
RabosaFOX
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Ago 11, 2008 6:16 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- RabosaFOX escrigué:
En tot cas, a la web de Víctor Alexandre hi ha publicada una entrevista feta per mi. ¿Ho sabies? ¿Vols que et passi la direcció? No ho sabia. No tinc temps ara mateix pero gracies Monarca | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dl Ago 11, 2008 6:18 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- RabosaFOX escrigué:
En tot cas, a la web de Víctor Alexandre hi ha publicada una entrevista feta per mi. ¿Ho sabies? ¿Vols que et passi la direcció? No ho sabia. No tinc temps ara mateix pero gracies Monarca Quan vulguis, te la passo. Qui no plora no mama!! | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? Dg Oct 19, 2008 3:07 pm | |
| Donat que l'enquesta s'ha acabat en el temps, tanco el fòrum.
No obstant, vull indicar que el 60% dels stoers votants afirmen que es senten monàrquics espanyols (glub!). Interessant observació...
Vinga, salut!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? | |
| |
|
| |
| ¿Respecte a la monarquia espanyola, et sents monàrquic? | |
|