Benvolguts fòrum-stoers...
Suposo que bastants de vosaltres ja sabreu que he escrit auques de diversos tipus i també articles de Tintín, però no m'allargaré més sobre aquest aspecte. Doncs bé: al gra.
Tinc previst escriure una auca de Tintín i el seu món; donada la (malgrat que diguin) bona longitud del món tintinaire, l'auca (escrita a la manera tradicional, amb tot el respecte pel meu propi estil vanguardista) tindrà res menys que 48 estrofes (pels despistats: vol dir 48 espais de dues línies). Si veig que tot això s'hauria d'allargar més, la podria allargar a 72 o 96 estrofes (però no més que això).
Els elements que no faltaran pas de cap manera, que tindran almenys una menció, seran (de més a "menys" important): Hergé (el gran mestre), el mateix Tintín per suposat, en Haddock, el Milú, en Tornassol, els Dupondt, la Castafiore, en Xang, l'Alcazar, en Serafí Llantió, en Néstor, en Rastapopulos... i segur que hi haurà d'altres. En tot cas, asseguro la presència de tots aquests (si ho trobo convenient, ampliaré la "llista de promeses", però aquests seran els "titulars" imprescindibles).
He obert aquest fòrum perquè m'agradaria que proposessiu alguna idea.
L'auca esperarà 10 dies abans de ser començada, a veure les vostres suggerències. A l'onzé dia, l'auca la començaré a escriure (podeu fer les propostes encara en aquell moment, però el rellotge anirà cap enrera...). Això significa que, quant menys temps trigueu a dir-me la suggerència, més probabilitats hi haurà que formi part de l'auca (això no vol dir tampoc, clar, que el vostre propi nom sortirà a l'auca, cosa que seria molt improbable, perquè enganyar-nos... però si us ho monteu però que molt bé, potser...).
Si voleu proposar les vostres idees en un lloc diferent del Forumstoa, podeu llegir a sota altres alternatives.
Per suposat, si no voleu proposar idees per l'auca, jo us perdono, de tranquis. En tot cas, no cal dir-ho, a la faré solet, si les muses no m'abandonen.
Bé doncs, ara teniu vosaltres la paraula. Poso a sota algunes direccions indicatives útils, i vaig marxant.
Salut!!
Per proposar idees sobre l'auca fora del Forumstoa.
- Pots enviar un email (o parlar per msn) amb l'Stoer 1r, autor de la futura auca; la direcció de l'email i del msn és la mateixa, aquesta: webmestre2@gmail.com .
Més informació sobre "el tintinisme" de La Stoa.
- Articles tintinaires de Crom.