| Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
stoer-prodemocracia
Nombre de missatges : 15 Data d'inscripció : 15/07/2008
| Assumpte: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dt Jul 15, 2008 10:54 am | |
| Queda sobradament demostrat despres de tankar el fil del company sotscomand que el Cromus nomes es independentista de boca i per que quedar "progre"dir que ets d'ERC.
cOMDEMNA l'espanyolisme o sigues complice d'ell com ets ara. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dt Jul 15, 2008 5:44 pm | |
| - stoer-prodemocracia escrigué:
- Queda sobradament demostrat despres de tankar el fil del company sotscomand que el Cromus nomes es independentista de boca i per que quedar "progre"dir que ets d'ERC.
cOMDEMNA l'espanyolisme o sigues complice d'ell com ets ara. No m'agrada gens l'espanyolisme, però a tu també et condemno. | |
|
| |
Grascapeta
Nombre de missatges : 124 Data d'inscripció : 16/06/2008
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dl Jul 28, 2008 1:42 am | |
| (Missatge suprimit per ofenses contra l'administrador). | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dt Jul 29, 2008 6:52 pm | |
| M'agradaria que us comportéssiu amb més respecte i menys xuleria (i va per tots els stoers que són de caràcter dolent, que per sort també n'hi ha de bons). | |
|
| |
Grascapeta
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dg Oct 12, 2008 1:13 am | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- M'agradaria que us comportéssiu amb més respecte i menys xuleria (i va per tots els stoers que són de caràcter dolent, que per sort també n'hi ha de bons).
Ja pero continues donant suport a la cultura invasora espanyola | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dg Oct 12, 2008 10:56 am | |
| - Grascapeta escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- M'agradaria que us comportéssiu amb més respecte i menys xuleria (i va per tots els stoers que són de caràcter dolent, que per sort també n'hi ha de bons).
Ja pero continues donant suport a la cultura invasora espanyola ¿Vols deixar-me en pau, pesat? | |
|
| |
vitraka
Nombre de missatges : 25 Data d'inscripció : 14/10/2008
| |
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dt Oct 14, 2008 1:09 pm | |
| | |
|
| |
Grascapeta
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Dv Nov 21, 2008 1:18 pm | |
| | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! Ds Nov 22, 2008 1:17 am | |
| Ja estic fart d'aquest subfòrum. El bloquejo. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! | |
| |
|
| |
| Crom reconeix que ets espanyol o signa el manifest ! | |
|