El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 La foscor no parla

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
endsi




Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 01/07/2008

La foscor no parla Empty
MissatgeAssumpte: La foscor no parla   La foscor no parla Icon_minitimeDs Jul 12, 2008 9:33 am

web del conte:
www.lafoscornoparla.ppcc.cat

El conte "La foscor no parla" és la primera de les aventures d'un misteriós personatge anomenat en mister "T". És un conte literari escrit per dos web administradors de web. El primer, no necessàriament el més important, és en Carles (alies "Endsi"), administrador de la web "Històries Curtes"; el segon potser no necessita presentació; és en Marc (més conegut a Internet pel seu alias "Crom el nòrdic", el vostre segur servidor), administrador del portal La Stoa, i de les seves webs associades (entre elles la Stoapèdia).

Però ara no és hora de parlar dels portals que administren, respectivament, Carles i Crom, sinó d'aquest conte.

En aquest conte doncs, veurem com en Manel, a resultes de l'assassinat d'una coneguda, es decidirà a intentar resoldre aquest crim espantós, descobrir els culpables, i, sota una denúncia, tancar-los a la presó. Però no té cap pista de qui pot haver estat el criminal... fins que troba un misteriós sobre de color violeta que hi diu... Però això, prefereixo que ho descobreixis tu mateix llegint el conte.

Aquest conte està escrit per capítols intercalats; vull dir, que, fins que hi hagi un canvi, els capítols senars els escriu Crom, i els capítols parells els escriu Carles; és a dir, el 1r per Crom, el 2n per Carles, el 3r per Crom, el 4t per Carles, etcetra. Malgrat aquesta indicació, i per facilitar al lector la informació, hem decidit que, en cada capítol s'indicarà específicament el nom de l'autor en concret (en cas de Carles, el nom real, ja que per motius que desconec ell ho ha decidit així tot i tenir seudònim; el segón capítol per mi, en "Crom", que en el meu cas escullo utilitzar el meu seudònim, que prefereixo dir-ne "nom literari").

I donades aquestes indicacions, passem al conte. ¿Qui és en Manel Gisbert? Aviat ho sabreu...
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

La foscor no parla Empty
MissatgeAssumpte: Re: La foscor no parla   La foscor no parla Icon_minitimeDs Jul 12, 2008 4:00 pm

Ha ha ha!! El meu bon Endsi promociona el nostre conte... No fa cap falta dir-ho, tens tot el dret del món a promocionar-lo. Només que m'ha fet gràcia perquè, és un fet, has copiat les meves pròpies paraules per a fer la propaganda; bé, és igual, en tot cas queda ben escrit.

A veure si la gent fa cas a la propaganda.

Una abraçada a Endsi i a tothom!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
 
La foscor no parla
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Secció general de la propaganda :: Propaganda (no del Cosmos Stoer).-
Canviar a: