| Holaaa! :D | |
|
+5RabosaFOX sotscomandant muslim Crom-el-nordic Victor-SB 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dc Jul 16, 2008 5:43 pm | |
| Muslim, mira que ets una mica pesat... | |
|
| |
muslim
Nombre de missatges : 101 Data d'inscripció : 02/07/2008 Edad : 107
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dc Jul 16, 2008 5:44 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Muslim, mira que ets una mica pesat...
Que he fet jo ara? | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dc Jul 16, 2008 5:50 pm | |
| - muslim escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
Que he fet jo ara? Jo Muslim, i ara parlo molt seriosament i sense cap doble llenguatge, penso de tu que ets una bona persona i tens un comportament bastant acceptable. No em convenç molt que li facis el joc al "pueblu", però repeteixo que, almenys per ara, penso que et comportes bé. Segueix així. No penso això de tots els fòrum-stoers (només d'alguns), però de tu sí. Suposo que sempre hi ha gent bona i gent dolenta. (I no dic que jo no sigui dolent dolentíssim en algun moment... tots tenim temptacions...). Només deia que ets una mica massa plom i insistent a vegades, però això tothom (fins jo) ho pot fer, sense deixar de ser bona persona per això. Espero que algun dia tothom respecti el forumstoa. Prometo a curt plaç posar fòrums interessants. Us demano amablement i lliurement que seguiu en antena. Salut!!! | |
|
| |
RabosaFOX
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 30/06/2008
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dc Jul 16, 2008 5:52 pm | |
- muslim escrigué:
Que he fet jo ara? Jo Muslim, i ara parlo molt seriosament i sense cap doble llenguatge, penso de tu que ets una bona persona i tens un comportament bastant acceptable. No em convenç molt que li facis el joc al "pueblu", però repeteixo que, almenys per ara, penso que et comportes bé. Segueix així.
No penso això de tots els fòrum-stoers (només d'alguns), però de tu sí. Suposo que sempre hi ha gent bona i gent dolenta. (I no dic que jo no sigui dolent dolentíssim en algun moment... tots tenim temptacions...).
Només deia que ets una mica massa plom i insistent a vegades, però això tothom (fins jo) ho pot fer, sense deixar de ser bona persona per això.
Espero que algun dia tothom respecti el forumstoa. Prometo a curt plaç posar fòrums interessants. Us demano amablement i lliurement que seguiu en antena.
Salut!!! Per fi un missatge digne de la teua grandesa intel·lectual. Faig palmes Segueix així Monarca | |
|
| |
muslim
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dc Jul 16, 2008 5:53 pm | |
| | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dc Jul 16, 2008 6:32 pm | |
| - muslim escrigué:
- RabosaFOX escrigué:
- muslim escrigué:
Que he fet jo ara? Jo Muslim, i ara parlo molt seriosament i sense cap doble llenguatge, penso de tu que ets una bona persona i tens un comportament bastant acceptable. No em convenç molt que li facis el joc al "pueblu", però repeteixo que, almenys per ara, penso que et comportes bé. Segueix així.
No penso això de tots els fòrum-stoers (només d'alguns), però de tu sí. Suposo que sempre hi ha gent bona i gent dolenta. (I no dic que jo no sigui dolent dolentíssim en algun moment... tots tenim temptacions...).
Només deia que ets una mica massa plom i insistent a vegades, però això tothom (fins jo) ho pot fer, sense deixar de ser bona persona per això.
Espero que algun dia tothom respecti el forumstoa. Prometo a curt plaç posar fòrums interessants. Us demano amablement i lliurement que seguiu en antena.
Salut!!! Per fi un missatge digne de la teua grandesa intel·lectual. Faig palmes
Segueix així Monarca Ja era hora un missatge així de grnadiloquent! VISCA! Està bé, ciutadans... És bo de sentir!! M'agrada veure com no tothom pensa malament de mi... | |
|
| |
RabosaFOX
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dv Jul 18, 2008 3:25 pm | |
| | |
|
| |
muslim
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dv Jul 18, 2008 3:26 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- endavant
BISCA! | |
|
| |
RabosaFOX
| |
| |
muslim
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dv Jul 18, 2008 3:28 pm | |
| | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dv Jul 18, 2008 7:08 pm | |
| Espero ser sempre digne de la vostra confiança, nois...
A veure si a curt plaç poso bons fòrums, si no això caurà en l'avorriment... | |
|
| |
sotscomandant
Nombre de missatges : 28 Data d'inscripció : 14/07/2008
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dg Jul 27, 2008 8:46 pm | |
- Espero ser sempre digne de la vostra confiança, nois...
A veure si a curt plaç poso bons fòrums, si no això caurà en l'avorriment... Per cert gran monyarca podries un dia d'aquets ficar articles nous a lastoa? Es que ja fa una mica de ferum a web abandonat.. Ya tusabes | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dg Jul 27, 2008 9:51 pm | |
| - sotscomandant escrigué:
- Espero ser sempre digne de la vostra confiança, nois...
A veure si a curt plaç poso bons fòrums, si no això caurà en l'avorriment... Per cert gran monyarca podries un dia d'aquets ficar articles nous a lastoa?
Es que ja fa una mica de ferum a web abandonat.. Ya tusabes ¿Que tu vols que jo posi articles a La Stoa? És de les poques coses bones que tu m'has dit en tota la meva vida, sotscomandant... Però ja estic cansat del portal La Stoa PHP-Nuke. No té èxit. Sense imatges, sense fòrums externs, amb una estètica lletja... Més val plegar aquest portal. Actualment està en suspensió, però és de suposar que dintre d'un mes el tancaré, i aleshores adéu molt bones. I a esperar a que arribi el Dédalus... Bé!! Aixi que el sotscomandant vol articles per a La Stoa... ¿Com és que els vol? Ell sabrà, però molt més val ell que "Rajoy el tontolaba". Ja tindràs articles per a la nova La Stoa, ja que dius que els vols, no pateixis... No és que La Stoa vulgui desaparèixer; és que està fart de la closca en la que habita; res res, la nova closca arribarà, tinc esperances. Salut i filosofia. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Ds Ago 02, 2008 10:18 pm | |
| - sotscomandant escrigué:
- (...)
Per cert gran monyarca podries un dia d'aquets ficar articles nous a lastoa?
Es que ja fa una mica de ferum a web abandonat.. Ya tusabes 1) "Monyarca" jo serà ta tia. 2) "Ferum" ho faràs tu. 3) Perquè em dius "Tu ya sabes" en castellà? | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dg Ago 10, 2008 6:19 pm | |
| He suprimit un comentari del Victor-SB-Geeker per falta de respecte. | |
|
| |
RabosaFOX
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dg Ago 10, 2008 6:53 pm | |
- He suprimit un comentari del Victor-SB-Geeker per falta de respecte.
són sa mateixa persona? | |
|
| |
smoke
Nombre de missatges : 13 Data d'inscripció : 03/12/2008
| |
| |
Crom-el-nordic Admin
| |
| |
smoke
Nombre de missatges : 13 Data d'inscripció : 03/12/2008
| |
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Holaaa! :D Dc Gen 14, 2009 5:21 pm | |
| Encara que el primer missatge d'aquest fil de fòrum no és ofensiu, donant-se el fet que Víctor-SB és una persona que ha resultat ofensiva i fins cert punt perjudicial contra els interessos del Cosmos Stoer, i considerant també que aquest fil no té interès per al Cosmos Stoer, l'he bloquejat.
Confio en que els bons usuaris ho entendran. Que tots tingueu un bon dia!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Holaaa! :D | |
| |
|
| |
| Holaaa! :D | |
|