| La platja ! Que en penseu? | |
|
+7Geeker verdós sotscomandant Victor-SB RabosaFOX muslim Crom-el-nordic Grascapeta 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Geeker verdós
Nombre de missatges : 22 Data d'inscripció : 09/07/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dl Jul 14, 2008 11:32 pm | |
| El usuari Victor-SB, no te ha faltat el respecte en cap moment, per cert Crom que vol dir això que ha publicat en Victor-SB i tu l'has censurat?
(Imatge de "l'osset marró" esborrada). | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dt Jul 15, 2008 7:03 pm | |
| - Geeker verdós escrigué:
- El usuari Victor-SB, no te ha faltat el respecte en cap moment, per cert Crom que vol dir això que ha publicat en Victor-SB i tu l'has censurat?
(...) Ja que preguntes, era (era) una imatge ofensiva d'un osset viciós i maleducat. Tu no publiquis certes imatges aquí, que jo no t'ho vaig a permetre... | |
|
| |
RabosaFOX
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 30/06/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dv Jul 18, 2008 3:35 pm | |
| quin fàstic un osset de peluix en s'aigo! | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| |
| |
muslim
Nombre de missatges : 101 Data d'inscripció : 02/07/2008 Edad : 107
| |
| |
Crom-el-nordic Admin
| |
| |
muslim
Nombre de missatges : 101 Data d'inscripció : 02/07/2008 Edad : 107
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dl Jul 21, 2008 1:26 am | |
| | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dl Jul 21, 2008 7:12 pm | |
| | |
|
| |
sotscomandant
Nombre de missatges : 28 Data d'inscripció : 14/07/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Jul 27, 2008 8:50 pm | |
| | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Jul 27, 2008 9:54 pm | |
| No penso soltar les claus del poder, i no penso fer canviar de moralitat la meva web.
Tingues-ho per segur, sotscomandant. | |
|
| |
RabosaFOX
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Jul 27, 2008 11:18 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- No penso soltar les claus del poder, i no penso fer canviar de moralitat la meva web.
Tingues-ho per segur, sotscomandant. Però podria ser una mica més tolerant, Monarca | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dl Jul 28, 2008 4:45 pm | |
| - RabosaFOX escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- No penso soltar les claus del poder, i no penso fer canviar de moralitat la meva web.
Tingues-ho per segur, sotscomandant. Però podria ser una mica més tolerant, Monarca Intento ser tolerant dins dels límits del seny... però no és fàcil. Penseu que La Stoa té una identitat que s'ha de conservar... De totes maneres, com hom pot veure, quan en fmonegal em va bromes pesades però tolerables no el sanciono... Que sigui tingut en compte. | |
|
| |
RabosaFOX
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dl Jul 28, 2008 5:47 pm | |
- RabosaFOX escrigué:
Tingues-ho per segur, sotscomandant. Però podria ser una mica més tolerant, Monarca Intento ser tolerant dins dels límits del seny... però no és fàcil.
Penseu que La Stoa té una identitat que s'ha de conservar...
De totes maneres, com hom pot veure, quan en fmonegal em va bromes pesades però tolerables no el sanciono... Que sigui tingut en compte. sens dubte, hi ha diferència entre els plebeus barroers i aquells súbidts que critiquen des del respecte i la voluntat constructiva. Salut Monarca | |
|
| |
fmonegal
Nombre de missatges : 4 Data d'inscripció : 27/07/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dl Jul 28, 2008 5:49 pm | |
| Ah! Això que el monarca no em sancioni dintre del seu poc respectable cosmos no sé si és bó o dolent. Hi ha aquella frase que diu que si no pots amb l'enemic t'has d'unir amb ell. Però veig que l'enemic encara és molt dèbil i no val la pena unir-s'hi. Els fòrums catalans pateixen els seus atacs delirants de publicitat i de comentaris absurds, però encara no són prou convincents ni tenen repercussió mediàtica. Alerta amics, alerta!!! | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dl Jul 28, 2008 7:54 pm | |
| - fmonegal escrigué:
- (...) Els fòrums catalans pateixen els seus atacs delirants de publicitat i de comentaris absurds, però encara no són prou convincents ni tenen repercussió mediàtica. Alerta amics, alerta!!!
En tot cas, segur que el fòrum català del Racó Català ja fa molt de temps que s'ha desfet "dels meus atacs delirants de publicitat, etcetra". Els forumaires racocatalans no pateixen res d'això fa temps... Bé, és un dir. | |
|
| |
Geeker verdós
Nombre de missatges : 22 Data d'inscripció : 09/07/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Ago 10, 2008 1:21 am | |
| a la platja hi ha molts nens petits innocents i alguns estan despullats | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Ago 10, 2008 7:35 am | |
- a la platja hi ha molts nens petits innocents i alguns estan despullats
Això a totes les platges del món, no et joroba!! | |
|
| |
Fo
Nombre de missatges : 10 Data d'inscripció : 21/06/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Ago 10, 2008 8:30 pm | |
Doncs sons pares són uns irresponsables: sense banyador és més fàcil que els piqui una medusa o qualsevol altra bestiola i els hi fagi mal de debò. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Ago 10, 2008 10:25 pm | |
| - Fo escrigué:
- Geeker verdós escrigué:
Doncs sons pares són uns irresponsables: sense banyador és més fàcil que els piqui una medusa o qualsevol altra bestiola i els hi fagi mal de debò. Fo, t'aviso que estic de mal humor de debò. Com em sembli que m'estàs ofenent la dignitat, com han fet avui d'altres persones, seràs bannejat. Jo de tu, em faria durant 48 hores una mica el simpàtic amb mi, per evitar problemes. Quan hagi arribat la 49ena hora, em podràs tornar a vacilar una mica i a tenir-me més confiances. Però, per ara, tranquilitat i bons aliments; sinó, seràs enviat a la presó de forma preventiva; estem en estat d'excepció, i això segueix siguent una monarquia; et demano amb cordialitat que no ho oblidis.A veure si puc respirar una mica, que això segueix siguent casa meva. Els invitats tenen drets, però els propietaris són primer. | |
|
| |
Fo
Nombre de missatges : 10 Data d'inscripció : 21/06/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Ago 10, 2008 11:01 pm | |
- Fo escrigué:
Doncs sons pares són uns irresponsables: sense banyador és més fàcil que els piqui una medusa o qualsevol altra bestiola i els hi fagi mal de debò. Fo, t'aviso que estic de mal humor de debò. Com em sembli que m'estàs ofenent la dignitat, com han fet avui d'altres persones, seràs bannejat.
Jo de tu, em faria durant 48 hores una mica el simpàtic amb mi, per evitar problemes. Quan hagi arribat la 49ena hora, em podràs tornar a vacilar una mica i a tenir-me més confiances. Però, per ara, tranquilitat i bons aliments; sinó, seràs enviat a la presó de forma preventiva; estem en estat d'excepció, i això segueix siguent una monarquia; et demano amb cordialitat que no ho oblidis.
A veure si puc respirar una mica, que això segueix siguent casa meva. Els invitats tenen drets, però els propietaris són primer. Doncs no se per què ho dius això. Aquest estiu i cada any més hi ha més picades de meduses. I qualsevol bocí de roba, igual que protegeix de les cremades, protegeix de la major part de picades. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dg Ago 10, 2008 11:19 pm | |
| - Fo escrigué:
- Fo escrigué:
Doncs sons pares són uns irresponsables: sense banyador és més fàcil que els piqui una medusa o qualsevol altra bestiola i els hi fagi mal de debò. Fo, t'aviso que estic de mal humor de debò. Com em sembli que m'estàs ofenent la dignitat, com han fet avui d'altres persones, seràs bannejat.
Jo de tu, em faria durant 48 hores una mica el simpàtic amb mi, per evitar problemes. Quan hagi arribat la 49ena hora, em podràs tornar a vacilar una mica i a tenir-me més confiances. Però, per ara, tranquilitat i bons aliments; sinó, seràs enviat a la presó de forma preventiva; estem en estat d'excepció, i això segueix siguent una monarquia; et demano amb cordialitat que no ho oblidis.
A veure si puc respirar una mica, que això segueix siguent casa meva. Els invitats tenen drets, però els propietaris són primer. Doncs no se per què ho dius això. Aquest estiu i cada any més hi ha més picades de meduses. I qualsevol bocí de roba, igual que protegeix de les cremades, protegeix de la major part de picades. Si és això el que vols dir... ... sí, sí, bé, és veritat. Els estius hi ha moltes picades de medusa, no ho nego pas. O bastantes. És un problema... Però no tinc ni idea de com solucionar-ho, ni de com prevenir-ho. Ho sento. | |
|
| |
smoke
Nombre de missatges : 13 Data d'inscripció : 03/12/2008
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dc Des 03, 2008 7:07 pm | |
- Grascapeta escrigué:
- muslim escrigué:
- (...)
No crom! Soc valenciano-musulmà de parla catalana (valenciana). Yo no perc els meus oritgens musulmins! En crom ultimament perd els origens de seguida....... Es la colonitzacio mental M'estàs insultant per insultar!! Ets una mica cabronet, Grascapeta... No et comportes molt bé en bastantes ocasions. Modera't una mica. " cabronet" no es considera insult, oh gran monarca? | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? Dc Des 03, 2008 7:49 pm | |
| - smoke escrigué:
- Grascapeta escrigué:
- muslim escrigué:
- (...)
No crom! Soc valenciano-musulmà de parla catalana (valenciana). Yo no perc els meus oritgens musulmins! En crom ultimament perd els origens de seguida....... Es la colonitzacio mental M'estàs insultant per insultar!! Ets una mica cabronet, Grascapeta... No et comportes molt bé en bastantes ocasions. Modera't una mica. "cabronet" no es considera insult, oh gran monarca? Jo intento utilitzar-ho amb moderació, per fer un toc d'atenció... No vull ofendre... Penso que no cal confondre el sentit coloquial amb el sentit tabú de les paraules... No és sempre la paraula en sí mateixa, sinó la càrrega ofensiva que aquesta vol portar... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La platja ! Que en penseu? | |
| |
|
| |
| La platja ! Que en penseu? | |
|