El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

Magnific Web

5 participantes
AutorMissatge
Grascapeta

Grascapeta

Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 2:54 am

El millor web
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 11:21 am

Grascapeta escrigué:
El millor web

Em sembla que ets una mica vergonya, Grascapeta... I aquí sóc jo qui mano, o sigui que ves amb una mica de compte...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 6:13 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
El millor web

Em sembla que ets una mica vergonya, Grascapeta... I aquí sóc jo qui mano, o sigui que ves amb una mica de compte...

No entenc que vols dir Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 7:12 pm

Grascapeta escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
El millor web

Que sóc l'amo i estàs subjecte a les meves normes. Tinc la meva pròpia normativa. Espero de tu que m'ajudis a complir els objectius de la web. A veure si ho aconsegueixo amablement...
Tornar a dalt Ir abajo
Grascapeta

Grascapeta

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 7:41 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
El millor web

Que sóc l'amo i estàs subjecte a les meves normes. Tinc la meva pròpia normativa. Espero de tu que m'ajudis a complir els objectius de la web. A veure si ho aconsegueixo amablement...

Estas una mica anat!!

Es un web i jo no veig projecte enlloc!

Au !
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 8:32 pm

Grascapeta escrigué:
(...)

Estas una mica anat!!

Au !

¿¿Estàs ofenent al meu portal, pocavergonya??

Un respecte!! Que tu no estiguis d'acord amb el que jo proposo, o que no hi donguis molta credibilitat, no et dóna dret a vacilar-me...
Tornar a dalt Ir abajo
Grascapeta

Grascapeta

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 9:59 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
(...)

Estas una mica anat!!

Au !

Un respecte!! Que tu no estiguis d'acord amb el que jo proposo, o que no hi donguis molta credibilitat, no et dóna dret a vacilar-me...

i atu no et dona dret a tallar la meva llibertat d'expressio!!
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 11:11 pm

Grascapeta escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
(...)

Estas una mica anat!!

Au !

i atu no et dona dret a tallar la meva llibertat d'expressio!!

Les normes les faig jo, no tu.

Tinc uns drets que tu no tens. En el Forumstoa, jo no sóc el teu igual, sóc el teu superior.

Tu ets un ciutadà, i et recordo que la sobirania popular, en La Stoa, no existeix. La sobirania no pertany al poble; pertany al monarca; aquí, és així.

I, per si no ho saps, la llibertat d'expressió, tant a Espanya (segons la constitució espanyola) com a La Stoa, la llibertat d'expressió no és infinita.

No sé si en els teus fòrums (si és que en tens) la llibertat d'expressió és infinita. Però en La Stoa, la llibertat d'expressió no t'és pas infinita. Et fas fotre.

A més (si no et vols llegir les lleis stoeres no per això se't deixaran d'aplicar) el garant de la legislació sóc jo. La llei la faig jo, la controlo jo, la superviso, en donc els drets i els deures, i quan cal si cal penalitzo als qui la incompleixin.

Per tant, resumint:

- Sóc el teu superior i el garant de les lleis.

- No hi ha sobirania popular. No pots apelar a això.

- La llibertat d'expressió en La Stoa és finita.

- Si vols defensar-te a tu mateix, utilitza les lleis (llegeix-te-les). Si la llei no et defensa, no tens remei.

Ja està dit. Apa siau!!
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX

Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 12:11 am

crom, crec que t'estàs extralimitant, hem de permetre la participació des usuaris o se¡n cansarien, tampoc pots dir-li a ningú "sóc el teu superior", qe jo sàpigui no és cap assalariat teu el company foraire.
Tornar a dalt Ir abajo
Grascapeta

Grascapeta

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 12:21 am

RabosaFOX escrigué:
crom, crec que t'estàs extralimitant, hem de permetre la participació des usuaris o se¡n cansarien, tampoc pots dir-li a ningú "sóc el teu superior", qe jo sàpigui no és cap assalariat teu el company foraire.

Tota la rao ,Cromu no et flipis !!! affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 5:33 pm

Grascapeta escrigué:
RabosaFOX escrigué:

Aquí sóc l'amo i tinc uns poders!!

¿¿Algú ha de manar, no trobeu??

¿Per altra banda, em voleu dir quin és el problema? ¿És que sentiu que les lleis no us defensen prou bé? ¿O és que sentiu que no defensaré bé les lleis que ja hi són? ¿És això?

¿Voleu que el RabosaFOX (futur moderador) i jo xerrem per uns dies sobre les lleis, i ell digui si li semblen bé o no? En tot cas, això depèn de si el RabosaFOX vol gastar una mitja horeta llegint-se-les, vaja...

Els nostres valors assamblearis us defensen. ¡¡Parlem-ne, homes!!

Jo no donc gat per llebre. Teniu uns drets, i la llei us els reconeix; o això em penso. O, sinó, parlem-ne. No penso transformar això en un anarquisme, però, abans d'imposar res per les dolentes i amargues, vull un intent de diàleg. El diàleg necessita dues persones... Vinga, parlem-ne.

El meu msn i email són de la mateixa direcció, per si us interessa, aquesta: webmestre2@gmail.com .
Tornar a dalt Ir abajo
Grascapeta

Grascapeta

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 6:33 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
RabosaFOX escrigué:

Aquí sóc l'amo i tinc uns poders!!

¿¿Algú ha de manar, no trobeu??

¿Per altra banda, em voleu dir quin és el problema? ¿És que sentiu que les lleis no us defensen prou bé? ¿O és que sentiu que no defensaré bé les lleis que ja hi són? ¿És això?

¿Voleu que el RabosaFOX (futur moderador) i jo xerrem per uns dies sobre les lleis, i ell digui si li semblen bé o no? En tot cas, això depèn de si el RabosaFOX vol gastar una mitja horeta llegint-se-les, vaja...

Els nostres valors assamblearis us defensen. ¡¡Parlem-ne, homes!!

Jo no donc gat per llebre. Teniu uns drets, i la llei us els reconeix; o això em penso. O, sinó, parlem-ne. No penso transformar això en un anarquisme, però, abans d'imposar res per les dolentes i amargues, vull un intent de diàleg. El diàleg necessita dues persones... Vinga, parlem-ne.

El meu msn i email són de la mateixa direcció, per si us interessa, aquesta: webmestre2@gmail.com .

No entenc que te de dolent penjar un enllaç a una bona web de musica?
En quin punt estic infringin les normes?
que te a veure la musica amb la lleis de la stoa?
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDl Jul 07, 2008 11:02 pm

Grascapeta escrigué:
(...)

La música no trenca els drets de La Stoa (d'altres coses sí que ho fan).

El teu enllaç de música es pot quedar. De tranquis.

Escolta'm bé el que ara et diré. He anat a la web de música, i m'ha semblat correcta. El teu enllaç serà respectat. Per això, no pateixis. No ens podem neuròtics, i també val per mi.

La Stoa et permetrà aquest enllaç, tindràs aquesta propaganda, no pagaràs ni un euro per aquesta propaganda (¡¡faltaria!! però tranquil, que no te'l farem pagar, clar que no), i els stoers que vulguin clickaran l'enllaç. No sé si les altres webs farien el mateix, però nosaltres ho farem. Visca la cultura musical.

Discutirem per altres coses, si cal.

I no parlem més sobre aquest tema. Si sents que hi ha un malentès sobre tot això, en parlem amb calma si pot ser.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Grascapeta

Grascapeta

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDc Jul 09, 2008 7:15 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
(...)

La música no trenca els drets de La Stoa (d'altres coses sí que ho fan).

El teu enllaç de música es pot quedar. De tranquis.

Escolta'm bé el que ara et diré. He anat a la web de música, i m'ha semblat correcta. El teu enllaç serà respectat. Per això, no pateixis. No ens podem neuròtics, i també val per mi.

La Stoa et permetrà aquest enllaç, tindràs aquesta propaganda, no pagaràs ni un euro per aquesta propaganda (¡¡faltaria!! però tranquil, que no te'l farem pagar, clar que no), i els stoers que vulguin clickaran l'enllaç. No sé si les altres webs farien el mateix, però nosaltres ho farem. Visca la cultura musical.

Discutirem per altres coses, si cal.

I no parlem més sobre aquest tema. Si sents que hi ha un malentès sobre tot això, en parlem amb calma si pot ser.

Salut!!

Al raco Catala el van penjar i el Reidelmam i en Nech no es van posar aixi,...
Els hi va semblar perfecte.

Suposu que es la diferencia entre un web obert i de qualitat amb un que no.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDc Jul 09, 2008 7:49 pm

A veure si ara que estàs expulsat per uns deu dies aprens a comportar-te millor, que ja m'he cansat.
Tornar a dalt Ir abajo
muslim

muslim

Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDj Jul 10, 2008 4:31 am

A racó català a mi sempre m'han deixat posar coses sobre la pàgina que vaig posar de preguntes i respostes a musulams i de musulamsn i per a musulmins. king
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.muslim-answers.org/
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDj Jul 10, 2008 8:56 am

muslim escrigué:
A racó català a mi sempre m'han deixat posar coses sobre la pàgina que vaig posar de preguntes i respostes a musulams i de musulamsn i per a musulmins. king

¿I què vols dir, Muslim?

Jo mai, almenys que em sembli recordar, mai t'he censurat cap pàgina de musulmans...

No entenc què vols dir amb aquesta frase que dius a dalt...
Tornar a dalt Ir abajo
Victor-SB

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 08/06/2008

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDs Jul 12, 2008 5:20 pm

XD
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDg Jul 13, 2008 5:29 am

Víctor-SB, el teu avatar sobre "Crom style" el considero una broma tolerable, i, en el fons, no tant dolenta. Per això, no te'l suprimeixo. Que ho sàpigues.

I no ho faig pel meu gust personal. Ho faig per compliment de la normativa. El dret-deure al respecte segueix siguent un dret en la normativa al qual tothom, també jo, hi podem apelar.

El teu avatar serà respectat, i et demano amablement que no forcis el dret de la normativa.

Queda dit. Apa, salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 7:03 pm

Malgrat que no tingui res en contra (almenys, no que jo sàpiga) d'aquest tipus de música, n'estic fart de fer-ne propaganda. Tinguem en compte que no en cobro ni un euro, per propagandar-la...

Dit tot això, tanco aquest subfòrum ara mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Magnific Web Empty
MissatgeAssumpte: Re: Magnific Web   Magnific Web Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Magnific Web
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Secció general de la propaganda :: Propaganda (no del Cosmos Stoer).-
Canviar a: