El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDl Nov 03, 2008 6:33 am

En aquest fòrum en concret, no parlo com a Stoer 1r, sinó només com a Crom el nòrdic, Marc Corbera. En altres paraules: no vull parlar de forma oficial, sinó personal.

I dic això: jo, Crom el nòrdic (qui té nom de DNI Marc Corbera), afirmo que, si ETA és responsable de la meva mort en un futur (ja sigui pròxim o llunyà), no vull que cap partit polític faci cap condemna de l'atemptat; cap, tampoc el meu partit (que, almenys per ara, és ERC).

Crec que els partits polítics, a la caça del vot, sempre fan condemnes barates i ràncies, i fastigosament electoralistes, cada cop que ETA mata algú.

Doncs no. Si ETA em mata a mi (si ETA mata a un altre, amb tots els respectes del món, serà la seva voluntat el que desitgi i el que no vulgui desitjar), vull que cap partit polític faci cap condemna de l'atemptat, cap condemna; independentment de quin pogués ser el contingut textual de la condemna.

Si em passés això, vull morir en silenci polític.

Ah, i ja dit de més a més: en el meu enterrament no vull ningú ni del PSOE ni de CIU ni encara menys del PP. Que es quedin a casa o que facin altres coses.

I torno a dir que tot això ho dic abstenint-me, en aquesta ocasió, de parlar com a representant de la meva web; parlo en nom de mi mateix com a persona i com a ésser humà, res més. La opinió personal de la meva web, sobre aquest tema, no està encara definida.

I animo a tothom qui li vingui de gust a afirmar el mateix que mi. Condemnes polítiques cap. Morir políticament en solitari!!

Ja està dit, cap més comentari. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDl Nov 03, 2008 10:39 pm

perquè t'ha de matar ETA? scratch
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDt Nov 04, 2008 11:59 am

RabosaFOX escrigué:
perquè t'ha de matar ETA? scratch

ETA, en algunes ocasions, mata gent a l'atzar... Vull dir, en alguns atemptats, moren persones per accident, persones que res teníen a veure amb la política.

No crec que ETA, almenys per ara no, em vulgui matar pas a mi precisament... ¿Ara bé, qui sap en el futur? Tot i que dubto molt que em vulgui matar mai expressament... ara, accidentalment, és més possible que em causin la mort.

¿M'explico?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
stoer-prodemocracia

stoer-prodemocracia


Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 15/07/2008

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 2:55 pm

no crec que la Eta perdi el seu temps matant filosofs que no els coneix ni deu ,ni tenen cap rellevancia social o politica...

Mil vegades abans matarian a gent important com politics del PP i altres agents politics no a un "Don nadie queen
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 3:49 pm

stoer-prodemocracia escrigué:
no crec que la Eta perdi el seu temps matant filosofs que no els coneix ni deu ,ni tenen cap rellevancia social o politica...

Mil vegades abans matarian a gent important com politics del PP i altres agents politics no a un "Don nadie queen

Aquest comentari és molt ofensiu. Que sàpigues que, per ell, i per altres delictes passats que no oblido, has estat sancionat per 40 dies. T'has passat molt, dient-me això. Desvergonyit...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
ING Direct

ING Direct


Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 20/10/2008

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 5:36 pm

Però això els hi has de dir per carta als partits, perquè no és segur que entrin aquí els seus directors de relacions públiques.


De fet crec que la millor manera per fer-los-hi saber, i a més per donar exemple, seria escriure una carta al diari amb aquest missatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 5:49 pm

ING Direct escrigué:
Però això els hi has de dir per carta als partits, perquè no és segur que entrin aquí els seus directors de relacions públiques.


De fet crec que la millor manera per fer-los-hi saber, i a més per donar exemple, seria escriure una carta al diari amb aquest missatge.

Gràcies per la suggerència, ING Direct. Crec que ets un bon tio, però jo em conformo amb deixar-ho escrit, el dia en que ho faci, al meu testament, creient que, aleshores, els partits polítics, almenys en el meu cas, ho faran aplicar.

Salut, stoers.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitimeDv Nov 21, 2008 12:59 pm

[Missatge suprimit per "insinuacions" sobre probables denúncies contra l'administrador, fonamentant-se en els (segons ells injustos) bannejos fets per l'administrador contra gent alborotadora.

Aquí hi ha unes normes. Cal complir-les. I tothom, també l'administrador, està cenyit a elles.].
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".   Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC". Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Crom: "Si em matés ETA, no vull que cap partit polític condemni l'atemptat, ni tant sols ERC".
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Crom afirma que, si ERC permet que el PSC voti uns mals pressupostos, ell perd simpatia al partit...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Política, societat i catalanisme-
Canviar a: