ING Direct
Nombre de missatges : 3 Data d'inscripció : 20/10/2008
| Assumpte: Em presento Dl Oct 20, 2008 8:37 am | |
| Fa temps que llegeixo La Stoa i aquest fòrum i ara he volgut registrar-m'hi per dir-hi la meva, salut Crom, salut companys, em dic Joan i soc de Badia del Vallès. | |
|
RabosaFOX
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 30/06/2008
| Assumpte: Re: Em presento Dl Oct 20, 2008 2:08 pm | |
| Benvingut al Forumstoa. Esperem amb molt de deler les teves aportacions, una abraçada! | |
|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: Em presento Dl Oct 20, 2008 4:30 pm | |
| - ING Direct escrigué:
- Fa temps que llegeixo La Stoa i aquest fòrum i ara he volgut registrar-m'hi per dir-hi la meva, salut Crom, salut companys, em dic Joan i soc de Badia del Vallès.
¿Que fa temps que llegeixes La Stoa? Una afirmació curiosa... però, no podent demostrar el contrari, me la creuré amablement. El teu nick és una mica "cridaner de l'atenció", ING Direct, però és un nom vàlid... Et prometo que no et serà censurat. Doncs això. Benvingut al Forumstoa, espero que la teva estància aquí sigui plaent. Farem el que podrem per oferir-te bons fòrums, i per no portar cap mal ambient amb la resta de fòrums d'Internet (inclòs el Racó Català, que hauria de ser menys el nostre enemic i més el nostre aliat). Així doncs, l'alcalde (ja ho has vist) i jo, et donem la benvinguda. Salut!!! | |
|
efetepe
Nombre de missatges : 8 Data d'inscripció : 18/10/2008
| |
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: Em presento Dl Oct 20, 2008 11:33 pm | |
| | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Em presento | |
| |