El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDg Oct 19, 2008 5:25 pm

http://justiciacompanys.blogspot.com/

En aquesta direcció, hom pot fer una firma a favor de l'anulació del judici a Lluís Companys, assassinat per aquella ferotge dicta*dura anomenada franquisme. Per justícia, s'ha de declarar nul aquest judici. Per Catalunya i els seus ideals republicans.

Jo ja he firmat, i animo a tots els stoers a que, igualment que jo, firmin també el manifest.

Salutacions!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 28/10/2008
Edad : 84
Ubicació : Illa de Mallorca

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 11:28 pm

Hola Crom. Anant a pegar una ullada als Relats en catatà m¡he assabentat de l'existència d'aquest nou forum i m'hi he apuntat. Ara vaig a veure l'altre Stoa.
Tornar a dalt Ir abajo
efetepe

efetepe


Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 18/10/2008

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 11:39 pm

Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 11:42 pm

moncaira escrigué:
Hola Crom. Anant a pegar una ullada als Relats en catatà m¡he assabentat de l'existència d'aquest nou forum i m'hi he apuntat. Ara vaig a veure l'altre Stoa.

Moncaira, bon amic meu!! Benvingut al Forumstoa. Espero que la visita et resulti plaent. Ja ens anirem veient, aquests temps he estat molt ocupat com per navegar i forumejar gaire, però ara, de resultes de la feina, podré navegar una mica més.

Records, Bon Senyor Mallorquí Moncaira!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 11:45 pm

efetepe escrigué:
Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu

Jo també sóc, almenys una mica segur que sí, un fan de Moncaira. He llegit alguns dels seus articles, i estan sincerament bastant bé.

Jo he defensat el Moncaira de la "llengua llarga" dels pocavergonyes frikies. Que tinguin una mica de respecte, i, si no els agrada la nostra cultura (la meva, la de Moncaira, la d'Endsi, i la d'altres) que callin i que marxin, que ningú els obliga a llegir-nos.

Benvinguts, Moncaira i efetepe. Ja anirem xerrant, que la vida no és tant curta!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 28/10/2008
Edad : 84
Ubicació : Illa de Mallorca

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Fan de què   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDc Oct 29, 2008 12:14 pm

efetepe escrigué:
Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu

Gràcies! Si te refereixes a les inefables Cròniques Marcianes del Sardà i del Cardenes me sembla que t'estàs errant de portal.
O sigui que estàs perdent temps i llevo
r.
Tornar a dalt Ir abajo
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 28/10/2008
Edad : 84
Ubicació : Illa de Mallorca

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDc Oct 29, 2008 12:31 pm

Crom-el-nordic escrigué:
efetepe escrigué:
Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu

Jo també sóc, almenys una mica segur que sí, un fan de Moncaira. He llegit alguns dels seus articles, i estan sincerament bastant bé.

Jo he defensat el Moncaira de la "llengua llarga" dels pocavergonyes frikies. Que tinguin una mica de respecte, i, si no els agrada la nostra cultura (la meva, la de Moncaira, la d'Endsi, i la d'altres) que callin i que marxin, que ningú els obliga a llegir-nos.

Benvinguts, Moncaira i efetepe. Ja anirem xerrant, que la vida no és tant curta!!

Molt ben dit Crom. Poquetes paraules i ben dites. Qui vulgui entendre, ja entendrà.[b]
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDc Oct 29, 2008 4:45 pm

moncaira escrigué:
efetepe escrigué:
Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu

Gràcies! Si te refereixes a les inefables Cròniques Marcianes del Sardà i del Cardenes me sembla que t'estàs errant de portal.
O sigui que estàs perdent temps i llevo
r.

¿Què vols dir exactament, moncaira, amb que, segons tu, el efetepe està perdent "temps i llavor"?

Si està participant en el Forumstoa, jo opino que no està perdent el temps, si és que puc dir la meva opinió...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 28/10/2008
Edad : 84
Ubicació : Illa de Mallorca

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDc Oct 29, 2008 9:18 pm

Crom-el-nordic escrigué:
moncaira escrigué:
efetepe escrigué:
Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu

Gràcies! Si te refereixes a les inefables Cròniques Marcianes del Sardà i del Cardenes me sembla que t'estàs errant de portal.
O sigui que estàs perdent temps i llevo
r.

¿Què vols dir exactament, moncaira, amb que, segons tu, el efetepe està perdent "temps i llavor"?

Si està participant en el Forumstoa, jo opino que no està perdent el temps, si és que puc dir la meva opinió...

Col-laborant al Forumstoa NO. però no em refereixo al Forumstoa i el efetepe ho sap prou bé. Em refereixo a lo del Fan teu. i el to de burleta sobreentesa..
Hio inutitlitzat l'altra Stoa ? Darrers articles són del mes d'agost
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDc Oct 29, 2008 11:29 pm

Benvingut Moncaira, et desitjo u na llarga i plaent estada al fòrum, tot i que ja veig que ets un vell conegut del Crom.

una abraçada.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDj Oct 30, 2008 1:13 am

RabosaFOX escrigué:
Benvingut Moncaira, et desitjo u na llarga i plaent estada al fòrum, tot i que ja veig que ets un vell conegut del Crom.

una abraçada.

Efectivament, alcalde, en Moncaira i jo fa temps que ens coneixem pel món d'Internet, tot i que darrerament ens hem descuidat i ens fem poc cas. Però sempre l'he considerat un bon amic.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDj Oct 30, 2008 1:18 am

moncaira escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
moncaira escrigué:
efetepe escrigué:
Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu

Gràcies! Si te refereixes a les inefables Cròniques Marcianes del Sardà i del Cardenes me sembla que t'estàs errant de portal.
O sigui que estàs perdent temps i llevo
r.

¿Què vols dir exactament, moncaira, amb que, segons tu, el efetepe està perdent "temps i llavor"?

Si està participant en el Forumstoa, jo opino que no està perdent el temps, si és que puc dir la meva opinió...

Col-laborant al Forumstoa NO. però no em refereixo al Forumstoa i el efetepe ho sap prou bé. Em refereixo a lo del Fan teu. i el to de burleta sobreentesa..
Hio inutitlitzat l'altra Stoa ? Darrers articles són del mes d'agost

1) El to de burleta, ja sigui una teatralitat en el fons amable, o una teatralitat evidentment (¿evidentment?) ofensiva, la teatralitat no és delicte en la normativa. Vull dir, que si vol fer una mica el pallasso, mentre no es passi, cap problema. En el Cosmos Stoer no volem reprimir una sola persona només pel fet que sigui excèntrica, no és la nostra moralitat.

1.1) Si alguna vegada trobes que el que fa l'efetepe, o qualsevol usuari, és tant greu que mereix una sanció, envia'm un missatge intern o un email, i reflexionaré sobre el tema. Si convé, recorda que la normativa sanciona sobre el dret-deure al respecte.

2) La Stoa actual està paralitzada, en espera que tinguem un portal millor. Motiu: n'estic fart de tanta pobresa de mitjans, i fins que no poguem tenir una nova casa, jo ja no torno a la barraca.

2.1) Depenent de certs aspectes, sí que és probable (tot i que no gaire probable) que jo torni a mantenir La Stoa PHP-Nuke... Ja ho veurem.

¿Et contesto bé els dubtes, amic Moncaira?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 28/10/2008
Edad : 84
Ubicació : Illa de Mallorca

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDj Oct 30, 2008 5:00 pm

Crom-el-nordic escrigué:
moncaira escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
moncaira escrigué:
efetepe escrigué:
Benvingut moncaira! ;D sóc un fan teu

Gràcies! Si te refereixes a les inefables Cròniques Marcianes del Sardà i del Cardenes me sembla que t'estàs errant de portal.
O sigui que estàs perdent temps i llevo
r.

¿Què vols dir exactament, moncaira, amb que, segons tu, el efetepe està perdent "temps i llavor"?

Si està participant en el Forumstoa, jo opino que no està perdent el temps, si és que puc dir la meva opinió...

Col-laborant al Forumstoa NO. però no em refereixo al Forumstoa i el efetepe ho sap prou bé. Em refereixo a lo del Fan teu. i el to de burleta sobreentesa..
Hio inutitlitzat l'altra Stoa ? Darrers articles són del mes d'agost

1) El to de burleta, ja sigui una teatralitat en el fons amable, o una teatralitat evidentment (¿evidentment?) ofensiva, la teatralitat no és delicte en la normativa. Vull dir, que si vol fer una mica el pallasso, mentre no es passi, cap problema. En el Cosmos Stoer no volem reprimir una sola persona només pel fet que sigui excèntrica, no és la nostra moralitat.

1.1) Si alguna vegada trobes que el que fa l'efetepe, o qualsevol usuari, és tant greu que mereix una sanció, envia'm un missatge intern o un email, i reflexionaré sobre el tema. Si convé, recorda que la normativa sanciona sobre el dret-deure al respecte.

2) La Stoa actual està paralitzada, en espera que tinguem un portal millor. Motiu: n'estic fart de tanta pobresa de mitjans, i fins que no poguem tenir una nova casa, jo ja no torno a la barraca.

2.1) Depenent de certs aspectes, sí que és probable (tot i que no gaire probable) que jo torni a mantenir La Stoa PHP-Nuke... Ja ho veurem.

¿Et contesto bé els dubtes, amic Moncaira?

Res Havia enviat un article a la Stoa. Clar que la teatralitat no és cap delicte. Faltaria altra.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDj Oct 30, 2008 8:45 pm

Hola Moncaira. He llegit el teu article, té entre bastanta i molta qualitat. Ja està publicat en La Stoa, amb alguna correcció poc important. (En La Stoa, mentre esperem un nou portal, anem publicant, fent serveis mínims, els articles que ens entreguen d'altres usuaris, si bé jo no entrego els meus propis.).

Ja anirem parlant. Que vagi bé, amic de Mallorca!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 28/10/2008
Edad : 84
Ubicació : Illa de Mallorca

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDs Nov 01, 2008 8:57 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Hola Moncaira. He llegit el teu article, té entre bastanta i molta qualitat. Ja està publicat en La Stoa, amb alguna correcció poc important. (En La Stoa, mentre esperem un nou portal, anem publicant, fent serveis mínims, els articles que ens entreguen d'altres usuaris, si bé jo no entrego els meus propis.).

Ja anirem parlant. Que vagi bé, amic de Mallorca!!


Ahir divendres vespre em vaig conectar a la Stoa i et felicito. M'ha agradat com ha quedat la publicació del meu article.

Bon resta de diada de Tot Sants!
Tornar a dalt Ir abajo
sotscomandant

sotscomandant


Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 14/07/2008

L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 3:06 pm

(Missatge suprimit per haver-se atrevit a comparar La Stoa com una "presó espanyolista").
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.   L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'Stoer 1r et demana una firma per l'anulació del judici a Lluís Companys.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Amnistia pels companys

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Política, societat i catalanisme-
Canviar a: