El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Crom estas amb ells i amb el Podemos?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDj Jun 26, 2008 2:16 pm

Ho dic per que hi ha forums del raco on es parla de gent que esta a favor de la seleccio espanyola ,ja saps el tipic grup d'intelectuals .
Volia saber quina es la teva posicio envers les competicions oficials esportives,i que opines i si desitjas que la roja arribi a la final.

Males llengues diuen que vas amb la Puta espanya,tot una pena .....




Crom estas amb ells i amb el Podemos? Espana_wwwascom
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDv Jun 27, 2008 8:14 am

Grascapeta escrigué:
Ho dic per que hi ha forums del raco on es parla de gent que esta a favor de la seleccio espanyola ,ja saps el tipic grup d'intelectuals .
Volia saber quina es la teva posicio envers les competicions oficials esportives,i que opines i si desitjas que la roja arribi a la final.

Males llengues diuen que vas amb la Puta espanya,tot una pena .....

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Espana_wwwascom

Et diré vàries coses:

1) No m'agrada gaire, per no dir gens, el futbol. Aquest és un punt clau.

2) No simpatitzo pas amb la selecció espanyola; al contrari, personalment, la tinc atravessada. No sé si serà només perquè no m'agrada Espanya i la seva forma dictatorial de viure, però el tema és que la selecció espanyola no m'agrada, no pas.

3) Sí que simpatitzo amb la selecció catalana (més per simpatia cap al país que no pas perquè m'agradi el futbol). Fins i tot, i ho dic sense cap vergonya, en alguna ocasió he visitat la web de la selecció catalana amb interès (i recomano a la gent que també ho faci, que és interessant de fer).

4) ¿Les males llengues com "saben" això de mi? M'agradaria que et preguntessis a tu mateix quina base tenen ells per a opinar. ¿Com saben el que diuen que saben de mi? Em penso que et prenen el pèl...

Amb això que dic, em penso que queda tot clar.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDv Jun 27, 2008 12:52 pm

I aquesta imatge teva recolzant a la roja que he trobat per la xarxa que significa?


Crom estas amb ells i amb el Podemos? Lasexta
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDv Jun 27, 2008 2:52 pm

Grascapeta escrigué:
I aquesta imatge teva recolzant a la roja que he trobat per la xarxa que significa?


Crom estas amb ells i amb el Podemos? Lasexta

Disculpa, Grascapeta, noi, però la imatge que tu m'has intentat passar, malgrat que intentat accedir a la direcció aquesta: http://galeon.hispavista.com/amicsdencrom/img/lasexta , m'he trobat amb que no puc obrir-la. ¿T'importaria passar-me-la millor, sisplau? No sé gaire quin problema deu haver-hi...

Apart, aquesta associació, "Amics d'en Crom" (que d'amics no en tenen gaire respecte a mi, per cert), aquesta associació, si és precisament la que jo em penso (crec que en conec a un d'ells: el maleït Nurbers, qui ja fa molt de temps que és un ex-amic meu, i algú que ha demostrat (més d'un cop) tenir molta agressivitat contra La Stoa i contra la meva imatge personal pròpia, contra ambdues coses), aquesta associació de "pressumptes" amics d'en Crom són gent molt malfollada i molt "escarmentadora" contra mi. Per això, t'aviso que aquesta imatge, o molt m'equivoco, o ve de gent ja molt maldisposada contra mi de fa temps, i, per tant, de bon tros em temo que hi ha una predisposició contra mi i contra el meu portal ja de molt enrera, ben bé que m'ho penso. Que no són el que es diu imparcials, vaja.

Ja t'he dit el que em penso que t'havia de dir. Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDv Jun 27, 2008 3:47 pm

Per cert, i ho dic amb tota seriositat: ara per ara, no sé molt bé què significa aquest tema en concret del "Podemos". Pel que tu dius, deu ser algun tema relacionat amb la selecció espanyola de futbol, però apart d'això, amb franquesa, no en sé res més... M'ho podries aclarir?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 3:07 am

Crom-el-nordic escrigué:
Per cert, i ho dic amb tota seriositat: ara per ara, no sé molt bé què significa aquest tema en concret del "Podemos". Pel que tu dius, deu ser algun tema relacionat amb la selecció espanyola de futbol, però apart d'això, amb franquesa, no en sé res més... M'ho podries aclarir?


El cas es que es rumoreja que vas sortir a celebrar la victoria de la "roja" Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDg Jul 06, 2008 11:15 am

Grascapeta escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Per cert, i ho dic amb tota seriositat: ara per ara, no sé molt bé què significa aquest tema en concret del "Podemos". Pel que tu dius, deu ser algun tema relacionat amb la selecció espanyola de futbol, però apart d'això, amb franquesa, no en sé res més... M'ho podries aclarir?


El cas es que es rumoreja que vas sortir a celebrar la victoria de la "roja" Crying or Very sad

És fals!!

Durant el dia de la victòria de la selecció espanyola, jo em vaig quedar tranquilament a casa, sense celebrar res. És més: aquell dia, com solc fer la majoria dels dies, ni tant sols vaig mirar gaire la televisió.

A més, mai m'ha agradat gaire el futbol; de totes maneres, si hi ha algun equip de futbol que m'agradi una mica, aquest és només el Barça i cap altre.

Que ho sàpigues.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 6:18 pm

Disposició del líder stoer: en aquest fil de fòrum hi ha elements ofensius contra l'administrador i contra el país d'Espanya. Procedeixo a bloquejar aquest subfòrum.

Salutacions!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Crom estas amb ells i amb el Podemos? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crom estas amb ells i amb el Podemos?   Crom estas amb ells i amb el Podemos? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Crom estas amb ells i amb el Podemos?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Crom? ets tu?
» CROM ESPANYOLISTA
» Pregunta a en Crom
» Homenatge al Crom
» Regal pel Crom

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Política, societat i catalanisme-
Canviar a: