| ajuda amb la finestra de la vida | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
endsi
Nombre de missatges : 13 Data d'inscripció : 01/07/2008
| Assumpte: ajuda amb la finestra de la vida Dt Oct 14, 2008 3:31 pm | |
| hola: us voldria demanar un favor,algu seria tan amable a ajudar-me a corretgir les faltes d'ortografia del llibre que e escrit de relats curts?amb farieu un gran favor. | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida Dt Oct 14, 2008 4:05 pm | |
| - endsi escrigué:
- hola:
us voldria demanar un favor,algu seria tan amable a ajudar-me a corretgir les faltes d'ortografia del llibre que e escrit de relats curts?amb farieu un gran favor. Estimat Endsi, Jo estaria encantadíssim de fer-te de traductor del teu llibre, però amb dues condicions (negociables, no fixes): 1) Vull aparèixer esmentat com a corrector del llibre (res més que fer aparèixer el meu nom, Marc Corbera). Si fós possible... 2) El factor econòmic. Si el llibre ocupa 50 pàgines o menys en format Word, t'ho faré de forma totalment gratuïta; però si ocupa 51 pàgines o més, t'hauré de cobrar una petita quantitat (segons cada pàgina que sobrepassi les 50). Espero que ho entenguis... 2.1) Pensa que les correccions d'un text costen temps, i que el temps té el seu valor. Però jo no vull ser avariciós, només tenir una compensació per la feina... Si m'acceptes com a corrector, et prometo una bona i acurada feina. Compta amb mi, bon stoer. ¿T'interessa la meva oferta? Si vols, en parlem via msn. A reveure, Endsi!! | |
|
| |
endsi
| Assumpte: hola Dt Oct 14, 2008 4:59 pm | |
| hola: gracies per voler-me ajudar. mira el que pasa es que ,ahia uns 40 relats i ja en tinc uns 20 corretgits es a dir gairebe la meitat que deuen ocupar unes 40 pagines de les 90 que tindra. la joana ma ajuda a corretgir tambe. si volgueses amb podries ajudar juntament amb la joana a corretjir i jo PROMETO: 1-ficar el teu nom al llibre 2-enviarte un llibre gratuit per tu 3-enviarte uns quants llibres totalment de franc perque els puguis vendre a trabes de la nova stoa dedallus i el que treguis del llibre seria teu,es a dir siels vens a 8 euros pues 8 euros per a tu. 4-tambe tots els articles del llibre podrien ser publicats a la nova stoa dedalus. 5-un nou article setmanal o quincenal per la nova stoa dedalus completament nou.
que et sembla la idea? vinga ja en parlarem
gracies | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida Dt Oct 14, 2008 5:11 pm | |
| - endsi escrigué:
- hola:
gracies per voler-me ajudar. mira el que pasa es que ,ahia uns 40 relats i ja en tinc uns 20 corretgits es a dir gairebe la meitat que deuen ocupar unes 40 pagines de les 90 que tindra. la joana ma ajuda a corretgir tambe. si volgueses amb podries ajudar juntament amb la joana a corretjir i jo PROMETO: 1-ficar el teu nom al llibre 2-enviarte un llibre gratuit per tu 3-enviarte uns quants llibres totalment de franc perque els puguis vendre a trabes de la nova stoa dedallus i el que treguis del llibre seria teu,es a dir siels vens a 8 euros pues 8 euros per a tu. 4-tambe tots els articles del llibre podrien ser publicats a la nova stoa dedalus. 5-un nou article setmanal o quincenal per la nova stoa dedalus completament nou.
gracies Hola Endsi. Em sembla molt bé el que m'ofereixes com a pagament; ho accepto. Ja en parlarem. Adewwww, company!!! | |
|
| |
vitraka
Nombre de missatges : 25 Data d'inscripció : 14/10/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida Dt Oct 14, 2008 8:55 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- endsi escrigué:
- hola:
gracies per voler-me ajudar. mira el que pasa es que ,ahia uns 40 relats i ja en tinc uns 20 corretgits es a dir gairebe la meitat que deuen ocupar unes 40 pagines de les 90 que tindra. la joana ma ajuda a corretgir tambe. si volgueses amb podries ajudar juntament amb la joana a corretjir i jo PROMETO: 1-ficar el teu nom al llibre 2-enviarte un llibre gratuit per tu 3-enviarte uns quants llibres totalment de franc perque els puguis vendre a trabes de la nova stoa dedallus i el que treguis del llibre seria teu,es a dir siels vens a 8 euros pues 8 euros per a tu. 4-tambe tots els articles del llibre podrien ser publicats a la nova stoa dedalus. 5-un nou article setmanal o quincenal per la nova stoa dedalus completament nou.
gracies Hola Endsi.
Em sembla molt bé el que m'ofereixes com a pagament; ho accepto.
Ja en parlarem.
Adewwww, company!!! Crom priemr hauries d'aprendre a escriure en Catalá sense castellanades ni barbarismes un cop fet aixo potser podries traduir algun medicament com a molt.... | |
|
| |
Haddock
Nombre de missatges : 15 Data d'inscripció : 10/06/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida Dt Oct 14, 2008 9:28 pm | |
| Hi estic d'acord.
Crom, tu ets filoleg? traductor? Alguna titulació que t'avali com a apte?
i ara tinc un dubte, tens el batxillerat? | |
|
| |
vitraka
Nombre de missatges : 25 Data d'inscripció : 14/10/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida Dt Oct 14, 2008 9:29 pm | |
| - Haddock escrigué:
- Hi estic d'acord.
Crom, tu ets filoleg? traductor? Alguna titulació que t'avali com a apte?
i ara tinc un dubte, tens el batxillerat? Ben cert tot el que dius... Crec que te una etiqueta anis del monorrrrrrrrrrrrrrr | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida Dt Oct 14, 2008 9:54 pm | |
| Prefereixo no fer cas a les tonteries de Haddock i Vitraka... | |
|
| |
endsi
| Assumpte: ni cas Dc Oct 15, 2008 10:37 am | |
| val mes no fer ni cas a aquest dos | |
|
| |
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida Dc Oct 15, 2008 9:02 pm | |
| - endsi escrigué:
- val mes no fer ni cas a aquest dos
Tens raó, intentaré no fer cas a aquests dos (tot i que, prefereixo fer-ne una menció a aquest aspecte, ambdós han estat sancionats per llarg temps; a veure si els hi baixen una mica els fums). A veure si un dia tot és pau i tranquilitat al Forumstoa, i ens dediquem a la cultura, a la literatura, i a la difusió dels nostres ideals. Que ja seria hora, carape. Les meves bones hores he perdut arreglant destrosses i posant sancions. Quina gent!! Que vagin a altres webs on sí els permetin fer tot això, perquè a casa meva, mereixo un respecte, faltaria més. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ajuda amb la finestra de la vida | |
| |
|
| |
| ajuda amb la finestra de la vida | |
|