El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

Vaga de fam

5 participantes
AutorMissatge
RabosaFOX

RabosaFOX

Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 9:06 pm

L'alcalde de la Stoa, RabosaFOX, s'ha declarat en vaga de fam després de la decisió de l'administrador, Crom el Nòrdic, de no instal·lar el paquet xinés en el portal. "No és el camí per a la integració dels immigrants el que ha triat el Rey" ha declarat l'alcalde, que tot seguit ha continuat "molts vam signar la declaració de Maximun Bird i ens hem vist com el nostre vot no ha estat vàlid. A més, no tots els dies algú de procedència xinesa s'afegeix al catalanisme, donat del poc temps que disposa aquesta gent dedicada a basars i restaurants". La vaga de fam ha dit l'alcalde, democràticament escollit, "durarà el que calgui per fer recapacitar a l'administrador que s'ha equivocat".

LA STOA PRESS. geek
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDl Oct 13, 2008 12:29 pm

RabosaFOX escrigué:
L'alcalde de la Stoa, RabosaFOX, s'ha declarat en vaga de fam després de la decisió de l'administrador, Crom el Nòrdic, de no instal·lar el paquet xinés en el portal. "No és el camí per a la integració dels immigrants el que ha triat el Rey" ha declarat l'alcalde, que tot seguit ha continuat "molts vam signar la declaració de Maximun Bird i ens hem vist com el nostre vot no ha estat vàlid. A més, no tots els dies algú de procedència xinesa s'afegeix al catalanisme, donat del poc temps que disposa aquesta gent dedicada a basars i restaurants". La vaga de fam ha dit l'alcalde, democràticament escollit, "durarà el que calgui per fer recapacitar a l'administrador que s'ha equivocat".

LA STOA PRESS. geek

Cada dia en dieu una de més grossa...

Doncs si realment fas una vaga de fam, vinga i "que t'aprofiti". Les lleis es queden on estan, que ho sàpigues.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Haddock

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 10/06/2008

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDl Oct 13, 2008 3:39 pm

les lleis no existeixen doncs encara no estaven escrites quan vas sancionar els usuaris.

aferrant-se a la llei vigent del moment, els usuaris actualment banejats, no ho haurien d'estar.

Rabosa, des del Cau del Griu i tota la cúpula magne, agraïm el teu gest.

Però el que hauria de fer vaga de fam fins la mort, no ets tu, doncs tu no n'ets pas el responsable.
(d'aquesta dictadura, dic)
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 4:28 pm

Continuo amb la vaga de fam. CROM RESPECTA LA VOLUNTAT POPULAR, COMPLEIX LA TEVA PARAULA!

el poble t'ho demana. Un monarca sense poble no és res.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 5:08 pm

RabosaFOX escrigué:
Continuo amb la vaga de fam. CROM RESPECTA LA VOLUNTAT POPULAR, COMPLEIX LA TEVA PARAULA!

¿La voluntat popular, segons quina llei? Jo haig de complir el que digui la llei, no el que digui la gent que s'anomena "el poble".

¿Que potser el Racó Català no té lleis? Em pregunto...
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 6:56 pm

Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:

¿La voluntat popular, segons quina llei? Jo haig de complir el que digui la llei, no el que digui la gent que s'anomena "el poble".

Crom, el poble són "ells", jo i endis. Ningú més no escriu aquí. Cal que hi hagi respecte entre el poble i l'administració, sinó, acabarem sols dissortadament i el somni d'un espai de filosofia, catalanisme i actualitat es quedarà en això: un somni.

Per què t'enmiralles tant en el Racó Català, oh Monarca? No saps que justament la millor manera de ser millor que ells és ser diferents, ser democràtics i evitar injustícies com la que t'ha ocorregut a tu allí, aquí?

Un abraç fraternal i espero que recapacitis. Compta amb la meva ajuda.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 8:03 pm

RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:

Crom, el poble són "ells", jo i endis. Ningú més no escriu aquí. Cal que hi hagi respecte entre el poble i l'administració, sinó, acabarem sols dissortadament i el somni d'un espai de filosofia, catalanisme i actualitat es quedarà en això: un somni.

Per què t'enmiralles tant en el Racó Català, oh Monarca? No saps que justament la millor manera de ser millor que ells és ser diferents, ser democràtics i evitar injustícies com la que t'ha ocorregut a tu allí, aquí?

No tant depressa!!! Això depèn...

¿Quines accions vols que jo faci que, segons tu, el "poble" em demana? Digues-m'ho...
Tornar a dalt Ir abajo
vitraka

vitraka

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 14/10/2008

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 8:59 pm

Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:

Sps que va passaR AMb la monarquia Francesa?

El Poble es va revoltar contra els seus reis emparats nomes en la llei de la revolucio i crec que aixo pot passar un altre cop a aquesta web semidictatorial.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 10:10 pm

vitraka escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:

Sps que va passaR AMb la monarquia Francesa?

El Poble es va revoltar contra els seus reis emparats nomes en la llei de la revolucio i crec que aixo pot passar un altre cop a aquesta web semidictatorial.

A veure si ara que estàs bannejat deixes de dir bestieses i provocacions...
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDc Oct 15, 2008 2:47 pm

Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:

¿Quines accions vols que jo faci que, segons tu, el "poble" em demana? Digues-m'ho...

Crom, prou de banejos massius, és un genocidi el que s'està comentent a la Stoa.

Cal una CROMNISTIA
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDc Oct 15, 2008 6:40 pm

RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:

Crom, prou de banejos massius, és un genocidi el que s'està comentent a la Stoa.

Cal una CROMNISTIA

Ni parlar-ne. Els crims, que tinguin el seu preu.

¡¡Mantinc la fermesa i validesa de les normes!! ¡¡És casa meva!! ¡¡Jo ja donc alguns drets a l'usuari, casum dena!!
Tornar a dalt Ir abajo
Ex-amicdeCrom

Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 4:53 pm

Total suport a la Rabosa!!

Prou repressio !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 5:46 pm

Disposició del líder stoer: Malgrat aquest subfòrum em sembli una pocasoltada que parla de fets no pas reals, trobo que és tolerable la seva existència. El subfòrum segueix obert.

Salutacions a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Vaga de fam Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vaga de fam   Vaga de fam Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Vaga de fam
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: Debat sobre el Cosmos Stoer: La Stoa, la Viquipèdia, el Forumstoa en general, i d'altres.-
Canviar a: