El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Aquell noi

Ir abajo 
2 participantes

valora aquest relat
excel.lent
Aquell noi Vote_lcap100%Aquell noi Vote_rcap
 100% [ 2 ]
notable
Aquell noi Vote_lcap0%Aquell noi Vote_rcap
 0% [ 0 ]
suficient
Aquell noi Vote_lcap0%Aquell noi Vote_rcap
 0% [ 0 ]
deficient
Aquell noi Vote_lcap0%Aquell noi Vote_rcap
 0% [ 0 ]
vot en blanc
Aquell noi Vote_lcap0%Aquell noi Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 2
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
endsi




Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 01/07/2008

Aquell noi Empty
MissatgeAssumpte: Aquell noi   Aquell noi Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 8:39 pm

Aquell noi era un noi normal, com cada dia, anava a treballar des de feia anys.

A les nits de cap de setmana li agradava anar de concert, el dia de concert li passava molt a poc a poc, a cada moment mirava el rellotge per si ja era hora de marxar cap al poble on el feien. A l'hora del concert aquell noi s'ho passava molt bé i sempre intentava estar a primera fila per no predre's ni un detall del que passava a dalt de l'escenari. Sempre buscava una mirada, o un somriure de complicitat d'algun dels components del grup. Saltava i cantava fins al final del concert, i intentava, després del concert, aconseguir una signatura o una fotografia amb algun dels components del grup.

Feia anys que no veia aquell noi, però un dia, en un concert lluny de casa, el vaig tornar a veure, estava allà, a la barra que havien montat. No havia canviat gaire, seguia tenint els cabells llargs, i havia guanyat una mica de pes, pero no em va costar gens reconèixer-lo.

Ara aquell noi estava al darrera de tots els nois més joves que hi havia a primera fila, aguantant amb la mà un got, segurament un cubata, i l'altra mà li donava a una noia, imagino que era la seva xicota.

Aquell noi sóc jo, i fins aquell concert dels "Gossos" no hi vaig anar a caure, fa dotze anys era jo qui estava a primera fila, i segurament d'aquí uns dotze anys serà el meu fill qui vulgui que l'acompanyi a algun concert d'algun grup que a ell li agradi.

El temps passa ràpidament i no ho sabem veure fins que no ens hi trobem, o amb petits detalls com aquest, en que penses que fa anys érets tu el nen de la primera fila, i d'aquí uns anys serà el teu fill qui possiblement serà a primera fila.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Aquell noi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquell noi   Aquell noi Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 8:46 pm

He votat "excel.lent" (tot i que no hauria pas posat "matrícula d'honor"). Un bon relat.

Ah, per cert, ara que hi ha una mica més de moviment al Forumstoa, espero que més gent miri i comenti el relat...

¡¡Cuida't molt, Endsi!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Aquell noi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquell noi   Aquell noi Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 5:48 pm

Si tothom fos com l'Endsi... En fi, paciència!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Aquell noi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquell noi   Aquell noi Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aquell noi
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» L'Stoer 1r ofereix una amnistia a tot aquell que es disculpi, amb condicions.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Fòrums amb enquesta.-
Canviar a: