El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Bona opinio de lastoa

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

Bona opinio de lastoa Empty
MissatgeAssumpte: Bona opinio de lastoa   Bona opinio de lastoa Icon_minitimeDt Set 16, 2008 2:16 am

Perquè ningú no visita La Stoa? Breu resum dels motius


Doncs sincerament fes-t'ho mirar noi, perquè els articles que publiques són cada dia més avorrits i intrascendents. Quants milions de capítols de l'avorrida vida de la mare d'un tal Moncaira queden ?

------------------
734è capítol de La meva pròpia i dolsa mare ... va anar París fa molt de temps, aleshores en parlar amb el meu avi ... ZZZZZZzzzzzzz rooo zzzz
------------------

Oh que interessant... zzzzz

------------------
Moncaira va escriure "Gener de 1929

El meu germà em donà 500 francs amb un billet gros.
200 francs en bitllets de 10.
------------------

OH SÍ TREMENDAMENT INTERESSANT !!! La història de la mare d'un tio que no coneix ningú ... Fem-ne un article ...

Però no ens aturem aquí, seguim mirant les INTERESSANTÍSSIMES NOTÍCIES d'aquesta web de filosofia, catalanisme i actualitat:

------------------
- El Blondy, independentista (fotos -antigues- del gat del Crom)
- Autoentrevistes diverses (en Crom entrevistant-se a ell mateix)
- Constitució Stoera (algú sense vida social dedica 800 hores a escriure una Constitució per una pàgina web. Sí, en Crom)
- Declaracions de l'Ander i del Crom (oh que interessant)
- Enquesta sobre el color blau del títol
- Penosa campanya de recollida de firmes del Crom: 53è intent del Crom per tornar a Racó Català.
- uns 1353 capítols més de "La meva pròpia i dolsa mare", també coneguts com "marató de roncs".
- La Stoa presenta un horari de Tarraco Viva (zzzzzz)
- Un himne no oficial de l'EdF (una més que penosa cançó inventada)
- Poeta, JO? (una altra paranoia intrascendent del Moncaira)
- Apunts de la mare quan era fadrina Cap 400 milions (ZZZZZ!)
- Zapatero insulta a Rajoy i Acebes de pallassos, i 'corregeix' l' 'insult'. (probablement el pitjor insult de la història)
------------------

I així continuem !!

Resumim els continguts dels articles de La Stoa:
- Bloc sobre la vida personal d'en Crom (autoentrevistes, autocampanyes, constitucions, el gat d'en crom, un acudit penós, declaracions d'en crom)
- Bloc sobre la mare d'en Moncaire (milions d'articles sobre la "seva pròpia i dolça mare" o "la mare quan era fadrina", claus per entendre els últims esdeveniments mundials)
- Enquestes decisives per al futur de la UE (color del títol de la Stoa)
- Declaracions diverses de personatges clau al món d'actualitat, filosofia i catalanisme: Ander i Crom

Aquí, Crom, tens l'explicació de perquè ningú no visita aquesta pàgina: PERQUÈ ELS TEUS ARTICLES SÓN AVORRIDISSIMS, no hi ha res d'interessant !!! Només parles de la teva vida personal que NO interessa a ningú, el Moncaira fa 800 capítols sobre la vida de la seva mare (a qui li interessa?) i tu vas i els hi publiques tots. I la resta d'articles parlen d'un gat, d'una cançó, d'autoentrevistes teves, votacions lamentables ...

Com vols que vingui algú a visitar una pàgina on només es parla d'en Marc Corbera i de la mare d'en Moncaira ? Creus que això és filosofia catalanisme i actualitat ?

2 articles cada setmana !!! Sí, però quins articles, és millor fer articles bons (ni que sigui un cada 15 dies) que fer-ne de lamentables com a xurros. Si no et visita ningú és per això, no perquè facis poca propaganda, soca, que ets un soca.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Bona opinio de lastoa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bona opinio de lastoa   Bona opinio de lastoa Icon_minitimeDt Set 16, 2008 4:06 am

Trobo que aquesta burla te la podries haver estalviat. Fòrum bloquejat, apa.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
 
Bona opinio de lastoa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» En Crom ha trobat feina durant un dia!!
» Bona resposta a l'ex-amic teu.
» Enigmes de lastoa
» Oficialment Lastoa .cat a Mort!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània. :: Fòrum general.-
Canviar a: