| El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes. |
|
| Crom amor o sexe | |
| | Autor | Missatge |
---|
Xenifer
Nombre de missatges : 38 Data d'inscripció : 12/09/2008 Edad : 34
| Assumpte: Crom amor o sexe Dl Set 15, 2008 12:55 am | |
| Hola maco Volia saber si tu creus en les relacions amorosas o si al contrari nomes creus en el sexe dur i amb joves imberbes? Espero que aqui no utilitzis la llei del dret a no confessar una llei digne dels dictador mes sanguinaris ...i jo no crec que tu siguis aixi oi crom? Un peto on mes t'agradi | |
| | | Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: Crom amor o sexe Dl Set 15, 2008 4:19 pm | |
| Primera, que el dret a no confessar i a no dir la meva opinió, és un dret que tinc, i que utilitzaré sempre que vulgui. No ho dubtis gens. T'informo que la normativa, un cop estigui completament escrita, avalarà aquest dret, per a mi i per a tothom. Informada estàs.
Segona, que jo prefereixo amor, millor que no pas sexe per sexe.
Tercera, que no em liaria mai amb una menor. Que ho sàpigues. Ho dic amb tota la seriositat.
Quarta: que no sé si tens més preguntes per fer-me, però et recordo que no estaré obligat a confessar; així doncs, sabent que tinc aquest dret, em pots preguntar el que vulguis, o fins i tot res...
Ja està. Salut!! | |
| | | Xenifer
Nombre de missatges : 38 Data d'inscripció : 12/09/2008 Edad : 34
| Assumpte: Re: Crom amor o sexe Dl Set 15, 2008 4:44 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- Primera, que el dret a no confessar i a no dir la meva opinió, és un dret que tinc, i que utilitzaré sempre que vulgui. No ho dubtis gens. T'informo que la normativa, un cop estigui completament escrita, avalarà aquest dret, per a mi i per a tothom. Informada estàs.
Tercera, que no em liaria mai amb una menor. Que ho sàpigues. Ho dic amb tota la seriositat.
Quarta: que no sé si tens més preguntes per fer-me, però et recordo que no estaré obligat a confessar; així doncs, sabent que tinc aquest dret, em pots preguntar el que vulguis, o fins i tot res...
Ja està. Salut!! Liarte no pero acosarla si | |
| Assumpte: Re: Crom amor o sexe Dl Set 15, 2008 5:30 pm | |
| - Xenifer escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- Primera, que el dret a no confessar i a no dir la meva opinió, és un dret que tinc, i que utilitzaré sempre que vulgui. No ho dubtis gens. T'informo que la normativa, un cop estigui completament escrita, avalarà aquest dret, per a mi i per a tothom. Informada estàs.
Ja està. Salut!! Liarte no pero acosarla si ¿Es pot saber quina classe d'acusacions m'estàs fent tu? Jo no he acosat mai a cap tia. No pots demostrar-me en contrari, perquè no ho he fet mai. Això afirmo. | |
| Assumpte: Re: Crom amor o sexe Dc Gen 14, 2009 5:50 pm | |
| Disposició del líder stoer: Aquest subfòrum fa menció d'un tema molt crític per a mi com a administrador d'aquest fòrum (la pederàstia). Per tant, amb odi cap a la usuària Xenifer, procedeixo a tancar aquest fòrum.
Bon dia, senyors stoers!! | |
| | | | Crom amor o sexe | |
|