El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom. Empty
MissatgeAssumpte: Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom.   Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom. Icon_minitimeDv Set 12, 2008 6:26 pm

No sé qui és aquest tal "ConanElSavi", però no sóc pas jo, en Crom el nòrdic. Desconec qui és, però us dic que és una altra persona.

És cert que utilitza el meu estil de parlar (cosa que pot fer qualsevol), però no sóc jo mateix.

Us diré una cosa. Aquest tal ConanElSavi, que no sé qui és, però utilitza un correu hotmail (concretament, aquest: conanelsavi@hotmail.es ). Doncs bé: jo ja fa bastant de temps que no utilitzo correus hotmail per a res (només correus gmail, i a vegades d'altres tipus, però mai correus hotmail). Sempre li dic als amics, com a l'Endsi, que jo no faig servir correus hotmail (fa bastant de temps que no els utilitzo pràcticament mai, gairebé es podria dir que mai).

Qui sigui que simuli ser jo mateix, utilitza unes costums (el correu hotmail) que no són meves. Jo, en part per antipatia a Microsoft, en part perquè li veig alguns inconvenients i incomoditats a Microsoft, no utilitzo hotmail. Utilitzo, com he dit, el Gmail (a través del Mozilla Thunderbird).

Ja he dit la meva defensa. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
stoer-prodemocracia

stoer-prodemocracia


Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 15/07/2008

Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom.   Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom. Icon_minitimeDl Set 15, 2008 6:40 pm

(Suprimits els comentaris d'aquest usuari, per ser acusacions falses contra l'administrador, "assegurant" que ell "és" en Conan. ¡¡Un respecte a casa meva!!).
Tornar a dalt Ir abajo
 
Al DVG, sorgeix un suposat "ConanElSavi" que no és en Crom.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: