Benvolguts stoers,
Ja que l'alcalde ha votat a favor de la meva auto-sanció, ara vull que el poble votant (i jo mateix formo part d'aquest poble, doncs a més de monarca sóc ciutadà) decideixi si vol o no que jo m'autosancioni. El vot és vinculant. Encara no s'ha decidit quina serà l'autosanció, es decidirà després del referèndum si guanya el vot favorable a aquesta.
Jo votaré en contra de la meva auto-sanció, perquè crec que hauria de donar-se'm una segona oportunitat, i perquè temo una mica el que pugui passar si el vot favorable a aquesta és excessiu.
Perquè guanyi alguna d'aquestes opcions de vot, cal que aquesta tingui mínim un vot, i també que tingui un porcentatge superior (i no igual) a la altra opció (els vots en blanc no alteren el resultat, doncs la victòria és, o seria, per majoria simple). Si els vots a favor i els vots en contra empaten, aleshores es declararà com a no resolta la postura de l'usuari, i seré jo com a administrador qui prendrà la decisió respecte a la auto-sanció que em pugui correspondre.
Espero que el poble sàpiga votar en seny. Animo a tothom a votar almenys en blanc, per tal de mostrar que l'assumpte té importància per als membres d'aquesta petita comunitat stoera.
L'enquesta durarà 10 dies, i es podrà votar fins el 2 de setembre; l'endemà d'aquesta data, es tancarà el referèndum i es recolliran els vots i el resultat.
Res més a dir. Salut, stoers!!