pauesparrec
Nombre de missatges : 78 Data d'inscripció : 07/08/2008
| Assumpte: Nova campanya Ds Ago 09, 2008 12:20 am | |
| Engego una nova campanya per demanar a Déu a l'stoer 0 (k klar va abans k el 1) el rei dels monarques.Ni mes ni menys que crom el nordic poseïdor de la stoa, els seus respectius fòrums, la storapedia i la stopanoseque.
BANNEJA'M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PER SEMPRE. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. VULL QUE EM BANNEJIS. | |
|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: Re: Nova campanya Ds Ago 09, 2008 3:26 pm | |
| - pauesparrec escrigué:
- Engego una nova campanya per demanar a Déu a l'stoer 0 (k klar va abans k el 1) el rei dels monarques.Ni mes ni menys que crom el nordic poseïdor de la stoa, els seus respectius fòrums, la storapedia i la stopanoseque.
BANNEJA'M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PER SEMPRE. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. VULL QUE EM BANNEJIS. A veure pauesparrec, no et vaig a expulsar perquè: 1) No trenques la normativa (almenys no encara), i per tant, t'haig de respectar, ja que la normativa està per sobre de tothom. 2) Si el que vols és no participar a La Stoa, per això pots dimitir i marxar quan desitgis. 3) Jo no tracto amb ma de ferro als meus usuaris, si és que potser és aquesta la imatge que vols que jo dongui a la resta de la gent. Sóc un líder benèvol, o almenys aquesta és la imatge que vull donar. Per tant, d'acord amb la normativa, seràs respectat com un usuari més. Salut!! | |
|
pauesparrec
Nombre de missatges : 78 Data d'inscripció : 07/08/2008
| Assumpte: Re: Nova campanya Ds Ago 09, 2008 5:34 pm | |
| SI HAS BANNEJAT INJUSTAMENT A ALTRES USUARIS TAMBÉ EM POTS BANNEJAR A MI. | |
|
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Nova campanya Ds Ago 09, 2008 7:55 pm | |
| - pauesparrec escrigué:
- SI HAS BANNEJAT INJUSTAMENT A ALTRES USUARIS TAMBÉ EM POTS BANNEJAR A MI.
Que els he bannejat injustament ho diràs tu. ¡¡No et fum!! | |
|
Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: Nova campanya Dc Gen 14, 2009 6:02 pm | |
| Disposició del líder stoer: Crec que aquest fòrum, a més que ostenta un interès poc legítim, no resulta interessant en l'actualitat. Per tant, el bloquejo.
Salutacions!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Nova campanya | |
| |
|