El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Nova campanya

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

Nova campanya Empty
MissatgeAssumpte: Nova campanya   Nova campanya Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 12:20 am

Engego una nova campanya per demanar a Déu a l'stoer 0 (k klar va abans k el 1) el rei dels monarques.Ni mes ni menys que crom el nordic poseïdor de la stoa, els seus respectius fòrums, la storapedia i la stopanoseque.

BANNEJA'M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PER SEMPRE. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. VULL QUE EM BANNEJIS.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Nova campanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova campanya   Nova campanya Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 3:26 pm

pauesparrec escrigué:
Engego una nova campanya per demanar a Déu a l'stoer 0 (k klar va abans k el 1) el rei dels monarques.Ni mes ni menys que crom el nordic poseïdor de la stoa, els seus respectius fòrums, la storapedia i la stopanoseque.

BANNEJA'M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PER SEMPRE. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. VULL QUE EM BANNEJIS.

A veure pauesparrec, no et vaig a expulsar perquè:

1) No trenques la normativa (almenys no encara), i per tant, t'haig de respectar, ja que la normativa està per sobre de tothom.

2) Si el que vols és no participar a La Stoa, per això pots dimitir i marxar quan desitgis.

3) Jo no tracto amb ma de ferro als meus usuaris, si és que potser és aquesta la imatge que vols que jo dongui a la resta de la gent. Sóc un líder benèvol, o almenys aquesta és la imatge que vull donar.

Per tant, d'acord amb la normativa, seràs respectat com un usuari més.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

Nova campanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova campanya   Nova campanya Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 5:34 pm

SI HAS BANNEJAT INJUSTAMENT A ALTRES USUARIS TAMBÉ EM POTS BANNEJAR A MI.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Nova campanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova campanya   Nova campanya Icon_minitimeDs Ago 09, 2008 7:55 pm

pauesparrec escrigué:
SI HAS BANNEJAT INJUSTAMENT A ALTRES USUARIS TAMBÉ EM POTS BANNEJAR A MI.

Que els he bannejat injustament ho diràs tu. ¡¡No et fum!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Nova campanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova campanya   Nova campanya Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 6:02 pm

Disposició del líder stoer: Crec que aquest fòrum, a més que ostenta un interès poc legítim, no resulta interessant en l'actualitat. Per tant, el bloquejo.

Salutacions!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Nova campanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova campanya   Nova campanya Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nova campanya
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vota a la nova enquesta sobre Crom-polis al Forumstoa principal actual.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: