| El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes. |
|
| ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? | |
| |
¿Voldries tu un canvi en la constitució espanyola? | Sí, seria molt útil. | | 0% | [ 0 ] | Sí, però ha de ser segons les normes de joc existents (2/3 dels diputats, la meitat dels votants). | | 0% | [ 0 ] | Sí. | | 0% | [ 0 ] | No. I no ens caldrà, perquè farem un referèndum per la independència. | | 100% | [ 2 ] | No, ja m'agrada la constitució tal i com és. | | 0% | [ 0 ] | No. | | 0% | [ 0 ] | Tant se'm dóna, la constitució espanyola. | | 0% | [ 0 ] | Altres (comenta). | | 0% | [ 0 ] |
| Vots Totals : 2 | | Sondeo cerrado |
| Autor | Missatge |
---|
Crom-el-nordic Admin
Nombre de missatges : 948 Data d'inscripció : 25/05/2008 Edad : 47
| Assumpte: ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? Dl Ago 04, 2008 9:32 pm | |
| He obert aquesta enquesta sobre la constitució espanyola. Tens 30 dies per a votar. Vota i opina. Salut!! | |
| | | pauesparrec
Nombre de missatges : 78 Data d'inscripció : 07/08/2008
| Assumpte: Re: ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? Dj Ago 07, 2008 11:31 pm | |
| - Crom-el-nordic escrigué:
- He obert aquesta enquesta sobre la constitució espanyola. Tens 30 dies per a votar. Vota i opina. Salut!!
Jo voldria que cambies la constitució dakest fòrum (si es k ni a) | |
| | | Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? Dv Ago 08, 2008 12:05 am | |
| - pauesparrec escrigué:
- Crom-el-nordic escrigué:
- He obert aquesta enquesta sobre la constitució espanyola. Tens 30 dies per a votar. Vota i opina. Salut!!
Jo voldria que cambies la constitució dakest fòrum (si es k ni a) Sí que n'hi ha, però encara no està en el redactat final... Quan pugui, et passaré més informació sobre ella, ara mateix estic molt ocupat. Salut!! | |
| | | Victor-SB_geeker
Nombre de missatges : 3 Data d'inscripció : 16/07/2008
| Assumpte: Re: ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? Dg Ago 10, 2008 5:10 pm | |
| | |
| | | Crom-el-nordic Admin
| Assumpte: Re: ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? Dg Oct 19, 2008 3:14 pm | |
| Acabada en el temps l'enquesta, tanco aquest fòrum. Salutacions. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? | |
| |
| | | | ¿Voldries un canvi en la constitució espanyola? | |
|