- RabosaFOX escrigué:
- si sanciones a tothom no hi ha forum
Doncs mira...
1) A tu no t'he sancionat mai. De fet, per ara, no tinc cap motiu com per sancionar-te. Tranquila.
2)
Les sancions en La Stoa mai han estat permanents. Només són temporals. Si no calculo malament, en Haddock ja deu ser lliure.
3) T'informo que, segons les lleis (malgrat encara no ho he plasmat en el text legal)
no puc sancionar a un usuari per un període igual o superior a sis mesos sense informar-ne en un article. És a dir: si amb Haddock o qualsevol altre l'hagués decidit una sanció d'un període de temps semestral o superior o fins infinit, hauria hagut de posar (sense remei) un article a La Stoa informant-ne.
3.1) El Haddock va ser sancionat, o per una setmana o per dues; com que era menys de sis mesos, l'article en portada no es va fer.
3.2) En canvi, informar als fòrums, en un apartat concret, sí que es fa (als articles, només per un període semestral o superior).
3.3) Si es fa un càstig de duració temporal indeterminada, s'ha de calcular el temps; si arriba o sobrepassa els sis mesos, ja és de per sí trimestral, i s'ha de posar l'article i el fòrum expressament. És un dret stoer (entre els que tenim).
3.4) Jo no crec en les normes del Racó (ells em tenen varis anys exclòs de la seva web,
sense informar als usuaris, i són molt més severs que jo; i
el dret a propaganda de l'empresonat jo els donc als meus usuaris, i els raconaires no me'l donen a mi).
--------------------------------------------------------------
¿Si et dic totes aquestes coses de les sancions stoeres, què te'n sembla?