El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Empty
MissatgeAssumpte: Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?   Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 7:25 pm

Benvolguts fòrum-stoers...

Suposo que bastants de vosaltres ja sabreu que he escrit auques de diversos tipus i també articles de Tintín, però no m'allargaré més sobre aquest aspecte. Doncs bé: al gra.

Tinc previst escriure una auca de Tintín i el seu món; donada la (malgrat que diguin) bona longitud del món tintinaire, l'auca (escrita a la manera tradicional, amb tot el respecte pel meu propi estil vanguardista) tindrà res menys que 48 estrofes (pels despistats: vol dir 48 espais de dues línies). Si veig que tot això s'hauria d'allargar més, la podria allargar a 72 o 96 estrofes (però no més que això).

Els elements que no faltaran pas de cap manera, que tindran almenys una menció, seran (de més a "menys" important): Hergé (el gran mestre), el mateix Tintín per suposat, en Haddock, el Milú, en Tornassol, els Dupondt, la Castafiore, en Xang, l'Alcazar, en Serafí Llantió, en Néstor, en Rastapopulos... i segur que hi haurà d'altres. En tot cas, asseguro la presència de tots aquests (si ho trobo convenient, ampliaré la "llista de promeses", però aquests seran els "titulars" imprescindibles).

He obert aquest fòrum perquè m'agradaria que proposessiu alguna idea.

L'auca esperarà 10 dies abans de ser començada, a veure les vostres suggerències. A l'onzé dia, l'auca la començaré a escriure (podeu fer les propostes encara en aquell moment, però el rellotge anirà cap enrera...). Això significa que, quant menys temps trigueu a dir-me la suggerència, més probabilitats hi haurà que formi part de l'auca (això no vol dir tampoc, clar, que el vostre propi nom sortirà a l'auca, cosa que seria molt improbable, perquè enganyar-nos... però si us ho monteu però que molt bé, potser...).

Si voleu proposar les vostres idees en un lloc diferent del Forumstoa, podeu llegir a sota altres alternatives.

Per suposat, si no voleu proposar idees per l'auca, jo us perdono, de tranquis. En tot cas, no cal dir-ho, a la faré solet, si les muses no m'abandonen.

Bé doncs, ara teniu vosaltres la paraula. Poso a sota algunes direccions indicatives útils, i vaig marxant.

Salut!!

Per proposar idees sobre l'auca fora del Forumstoa.

- Pots enviar un email (o parlar per msn) amb l'Stoer 1r, autor de la futura auca; la direcció de l'email i del msn és la mateixa, aquesta: webmestre2@gmail.com .

Més informació sobre "el tintinisme" de La Stoa.

- Articles tintinaires de Crom.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?   Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Icon_minitimeDv Jul 18, 2008 3:27 pm

uh jo no el seguia el tintin, era belga no?

Basketball
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?   Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Icon_minitimeDv Jul 18, 2008 7:10 pm

RabosaFOX escrigué:
uh jo no el seguia el tintin, era belga no?

Basketball

Tant el personatge de còmic Tintín com el seu dibuixant l'Hergé, ambdós eren belgues.

Hi ha altres personatges no belgues, com en Rastapopoulos... també és cert que no de tots els personatges importants se'ns sap ben bé l'origen... però l'art seqüencial és així.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
r0mpetechos

r0mpetechos


Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 22/01/2009

Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?   Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 1:02 am

PERO TINTIN NO ERA LITUANO? A MI ME DIJERON QUE SÍ.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?   Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 12:29 am

r0mpetechos escrigué:
PERO TINTIN NO ERA LITUANO? A MI ME DIJERON QUE SÍ.

Ho parlarem després de la suspensió.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?   Quines idees proposaries per a una auca de Tintín? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Quines idees proposaries per a una auca de Tintín?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Una pregunta sobre en tintin.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Cultura: tintinisme, història, i altres (excepte filosofia).-
Canviar a: