El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Han cremat a Mallorca la bandera espanyola

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 28/10/2008
Edad : 84
Ubicació : Illa de Mallorca

Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Empty
MissatgeAssumpte: Han cremat a Mallorca la bandera espanyola   Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 5:03 am

Espa.jpg.htm]Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Thumbs_Bandera_de_Espa[/URL]


Aquest fet vergonyós

hi ha qui el troba gràciòs

i tracta de fatxa tronat

qui patria ha sempre defensat.

A Sa Costa de Sa Pols

de l'illa nostra de Mallorca

el 30 de desembre passat,

gent ella molt porca,

una bandera han cremat

La bandera de l'Estat

que, Espanya, té per nom.

Jo pens que no té nom

aquell que encaputxat,

com un miserable covard,

la Bandera ha cremat.


Cremar la Bandera està castigat

com delicte a qualsevol part.

Qui ho fa mereix ser condemnat

amb la màxima severitat.

Què han guanyat aquests ninots

cremant la Bandera d'Espanya?

Mostrar doncs ell la banya


que duien al caparrot?


Pel cami de l'antiespanyolisme.

com el de l'anticatalanisme.

anam tots molt malament;

ja que si és evident

que no pocs se senten espanyols

i no uns uns pobres guinyols.

També està molt clar

que l'idioma nomenat català.

ho és del mallorquí i del valencià.

Visquin el Rei, Espanya i nostra Nació!

Aqui teniu una salutació molt cabdal

de Joan Antoni Estades de Moncaira i Bisbal
Tornar a dalt Ir abajo
armandobroncasegura




Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 02/01/2009

Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Empty
MissatgeAssumpte: Re: Han cremat a Mallorca la bandera espanyola   Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 5:10 am

[[Missatge editat. No m'agrada, Armando, que et defequis en un país que té vuit lletres i la darrera és una "a". I tampoc m'agrada que maleeixis verbalment la mare que va p**** a aquest país. I a mi no m'agrada que m'insultis d'homosexual. I responc les teves acusacions si trobo adient de contestar-les, no només perquè a tu et dongui la gana, com si tinguessis poder sobre mi o sobre aquesta web. Apren un respecte, Armando!!]].
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Empty
MissatgeAssumpte: Re: Han cremat a Mallorca la bandera espanyola   Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 11:34 pm

Al meu amic Moncaira,

Crec que tens bastanta raó. Hi ha antiespanyolistes sense seny, i anticatalanistes sense seny (no en tenen gaire).

Jo puc estar d'acord (puntualment, no de forma fixa) amb que es cremi una bandera d'un país amb el que no simpatitzo. No obstant, preferiria que Espanya fos un país més simpàtic i menys agressiu; i ho dic seriosament.

Encara que no reconec per a mi mateix la autoritat del rei, i no li tinc respecte, Moncaira, entenc que tu sí que el respectes, i jo no vull insultar greument a ningú. Preferiria que no hi hagués rei i fossim monàrquics, però, mentre hi hagi un rei, li tindré un respecte mínim; una obediència submisa espero que mai, però un respecte mínim dels mínims sí, fins i tot si no se'l meresqués.

Jo trobo que totes les banderes es poden odiar (també la catalana), i que per cremar unes quantes banderes no és tant greu com afirma la monarquia espanyola. Això penso. Ara, cremar una bandera amb burles i infàmies verbals, no pot ser. Cal un mínim de respecte enmig de la guerra, faltaria més.

Que un dia el poble català i el poble espanyol, amb o sense la independència, es respectin més i es maltractin menys l'un a l'altre, i l'episodi de crema de banderes ja no sigui sinó un record.

Salut i república.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Empty
MissatgeAssumpte: Re: Han cremat a Mallorca la bandera espanyola   Han cremat a Mallorca la bandera espanyola Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Han cremat a Mallorca la bandera espanyola
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Política, societat i catalanisme-
Canviar a: