El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat...

Ir abajo 

Puntua'm aquest relat-diàleg de Caixa Catalunya i Solbes.
Excel.lent.
Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_lcap0%Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Notable.
Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_lcap50%Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_rcap
 50% [ 1 ]
Bé o suficient.
Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_lcap0%Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Suspès.
Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_lcap50%Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_rcap
 50% [ 1 ]
Voto en blanc.
Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_lcap0%Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 2
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Empty
MissatgeAssumpte: Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat...   Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat... Icon_minitimeDg Oct 19, 2008 4:57 pm

Aquí us passo, estimats usuaris del Forumstoa, un relat-diàleg que jo he rebut (provinent d'un conegut que tinc a Internet) sobre la relació Catalunya-Espanya. Bé, espero que us agradi...



" Hipoteca Espanya

- Hola, bon dia. Miri, venia perquè he vist que aquest mes m'han cobrat, erròniament, 180 EUR.
- Ah, no! No és cap error. És la comissió per la seva hipoteca Espanya.
- Però si jo no l'he demanada!!!
- No, no cal demanar-la. L'hi assignem automàticament pel sol fet de ser titular de la llibreta Catalunya.
- Automàticament? Però, i quins avantatges hi tinc, doncs?
- Ui, molts! Pensi que és el que se'n diu una llibreta solidària. Amb els seus diners es podran, per exemple, regalar ordinadors portàtils als titulars de la targeta Extremadura o bé peatges d'autopista als propietaris d'un compte Castella.
- Però si jo no en tinc d'ordinador!!! I he de pagar les autopistes cada cop que viatjo!!! I per mi què hi haurà?
- Per mi, per mi... Au, home, no sigui tan egoista! Que a vostè no li ve d'aquests 180 EUR al mes!
- Que no em ve de... però... i doncs?... així ho estem pagant tota la família? La meva dona? El meus dos fills?
- Sí, sí, és clar. Tots els titulars.
- Però això són més de 700EUR cada mes!!! És una vergonya!!!
- Miri, amb franquesa, entre vostè i jo... sí, és un escàndol! Però bé, com que té un contracte de permanència de 'per vida' no hi ha res a fer. Les condicions són així!
- Doncs miri, sap què li dic? Que a la que pugui canviaré de banc!!! Au, que tingui bon dia senyor...
- Solbes, Pedro Solbes. Bon dia. ".



El text acaba en la següent frase: "Des de fa 300 anys, els catalans hem estat uns imbècils. Es tracta, doncs, de deixar de ser catalans? No, sinó de deixar de ser imbècils.".

Aquesta forma de veure les coses potser és una mica radical... però també hi ha qui diria que les coses entre Espanya i Catalunya ja són de debò radicals de per sí... A mi m'ha semblat un relat correcte i entretingut, mireu senyors.

Espero que us agradi. Fins la pròxima!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
 
Conte-metàfora sobre la relació Catalunya-Espanya. Una mica cru, però té seriositat...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Creieu en Espanya?
» cROM QUAN MARXARAS A Espanya la teva patria?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Política, societat i catalanisme-
Canviar a: