El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Empty
MissatgeAssumpte: Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...   Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Icon_minitimeDl Oct 13, 2008 2:46 pm

Benvolguts usuaris,

Davant les queixes que hi ha per certes persones, que consideren injusta la sanció a que han estat sotmeses, anuncio que, en els dies següents, faré un llistat de drets i deures de les persones sotmeses a sanció, i sota quines possibilitats (i limitacions) tenen ells dret a demanar proves que demostrin la seva culpabilitat. (Dubto que tothom estigui conforme amb les lleis que jo vagi a posar... però, almenys, no es podrà dir que jo donc gat per llebre.).

Però tinc altres coses a fer en ma vida, i enteneu que no em puc ocupar de tot alhora.

Les lleis stoeres aviat estaran correctament escrites al respecte. No en dubteu pas.

Doncs, fins aleshores!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...   Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 4:57 pm

Llavors haurien de ser aplicades un cop feta la llei no abans .
Esta demostrat que ja ningu del Forum et creu ,ni tant sols la Rabosa...
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...   Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 5:39 pm

Ex-amicdeCrom escrigué:
Llavors haurien de ser aplicades un cop feta la llei no abans .
Esta demostrat que ja ningu del Forum et creu ,ni tant sols la Rabosa...

El principi d'autoritat de l'administrador, com a valor superior, m'avala.

Deixa de fer-te palles i llegeix aquest principi.

T'ho diré així: en absència de llei al respecte, jo tinc l'autoritat. Per tant, jo decideixo el futur (puc decidir-lo bo o dolent) si la llei no està escrita ara (o fins si no ho va a estar escrita mai).

¿T'has enterat? ¿Perquè penses que ens anomenem monarquia parlamentària? Aquí, el poder del cap d'estat no és nul, com ho seria en els borbons... Aquí, els borbons no ens són exemple en res.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...   Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 5:41 pm

(Comentari suprimit per ofensiu).
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...   Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 6:29 pm

Ex-amicdeCrom escrigué:
(Comentari suprimit per ofensiu).

¡¡Què t'has cregut!!

T'he sancionat per 30 dies. Sabria que tard o d'hora cauries en la falta, i al final has estat sancionat. A veure si aprens.

Adewww!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...   Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Calma! Escriuré els drets i deures de la persona sancionada aviat...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El Monarca vulnera drets basics segons els drets humans
» La stoa a favor desl drets democratics

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: Debat sobre el Cosmos Stoer: La Stoa, la Viquipèdia, el Forumstoa en general, i d'altres.-
Canviar a: