El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...

Ir abajo 
+6
RabosaFOX
Neterofram
republica_catalana
Scarecrow
Maximum Bird
Crom-el-nordic
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 9:49 pm

stoer-prodemocracia escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
stoer-prodemocracia escrigué:
I un altre mes ja tens 8 felicitats !!!!

Va crom ja pots posar eixe paquet cheers

Però he dit que no hi dedicaria més de cinc hores... Tingues en compte aquest aspecte.

Excuses de mal pagador

Va home que fa mil anys que no actualitzas la stoa i ara bens amb que no tens temps?

Ja t'ho trobaràs quan veuràs que estàs sancionat.

No em pots fer aquests "vaciles" mentre jo mani. S'ha acabat tant de "mamoneig". Aprèn una mica a respectar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:24 pm

Va cromo no t'emprenyis.

ja saps que jo sempre guanyo.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:44 pm

Maximum Bird escrigué:
Va cromo no t'emprenyis.

ja saps que jo sempre guanyo.

No em diguis "cromo", pocavergonya. Un respecte.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:50 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
Va cromo no t'emprenyis.

ja saps que jo sempre guanyo.

No em diguis "cromo", pocavergonya. Un respecte.

com puc tenir respecte si tu mateix dius que no tinc vergonya?
Tornar a dalt Ir abajo
Fo

Fo


Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 21/06/2008

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 11:52 pm

Jo també, tot sigui per augmentar el comfort dels usuaris Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 11:53 pm

apa, en tinc 9.

havies dit que si arribava als 12 ho posaries en xinès costi el que costi, no?


Pensa que si no ho fas els meus amics nordkoreans s'enfadaràn, eh.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 11:06 am

Maximum Bird escrigué:
apa, en tinc 9.

havies dit que si arribava als 12 ho posaries en xinès costi el que costi, no?


Pensa que si no ho fas els meus amics nordkoreans s'enfadaràn, eh.

Deixa els teus amics nordcoreans en pau.

I no, no he dit pas que ho posaria en xinès costi el que costi. He dit que hi dedicaria unes cinc hores, no pas més.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 11:25 am

Com a conseqüència d'una sanció feta a Maximum Bird (per ofenses verbals d'aquest contra l'administrador), aquesta recollida de firmes queda suspesa, i tots els vots convertits en nuls. En altres paraules: la recollida de firmes ha estat cancelada per la llei (o sigui, ha fracassat), i en Crom no restarà obligat a fer el paquet en japonès.

Espero que la gent comprengui aquesta decisió, que no s'hauria donat si Maximum Bird hagués tingut un comportament responsable.

De totes maneres, complint amb els drets dels usuaris, posaré la llista de firmes vàlides que, ara, han quedat anulades:

- Maximum Bird
- Scarecrow
- republica_catalana
- Neterofram
- RabosaFOX
- Geeker verdós
- Grascapeta
- stoer-prodemocracia
- Fo

Si el Forumstoa no ha de ser un lloc de respecte, que no existeixi en absolut. Que sigui dit, i ben alt.

Fins la pròxima, stoers.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...   Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin... - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Desafiament a Maximum Bird: troba'm vuit usuaris que et respaldin...
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Els usuaris de la STOA contra l'espanyolisme.
» usuaris!!!
» Pocs usuaris i poca activitat
» Pocs usuaris, bastanta activitat

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: Debat sobre el Cosmos Stoer: La Stoa, la Viquipèdia, el Forumstoa en general, i d'altres.-
Canviar a: