El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor).

Ir abajo 

Vinculant. ¿Vols que l'administrador Crom pateixi una autosanció, donat a les lleus injúries verbals que ha fet?
Sí.
Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Vote_lcap50%Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Vote_rcap
 50% [ 2 ]
No.
Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Vote_lcap25%Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Blanc.
Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Vote_lcap25%Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Vots Totals : 4
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Empty
MissatgeAssumpte: Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor).   Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Icon_minitimeDs Ago 23, 2008 9:53 pm

Benvolguts stoers,

Ja que l'alcalde ha votat a favor de la meva auto-sanció, ara vull que el poble votant (i jo mateix formo part d'aquest poble, doncs a més de monarca sóc ciutadà) decideixi si vol o no que jo m'autosancioni. El vot és vinculant. Encara no s'ha decidit quina serà l'autosanció, es decidirà després del referèndum si guanya el vot favorable a aquesta.

Jo votaré en contra de la meva auto-sanció, perquè crec que hauria de donar-se'm una segona oportunitat, i perquè temo una mica el que pugui passar si el vot favorable a aquesta és excessiu.

Perquè guanyi alguna d'aquestes opcions de vot, cal que aquesta tingui mínim un vot, i també que tingui un porcentatge superior (i no igual) a la altra opció (els vots en blanc no alteren el resultat, doncs la victòria és, o seria, per majoria simple). Si els vots a favor i els vots en contra empaten, aleshores es declararà com a no resolta la postura de l'usuari, i seré jo com a administrador qui prendrà la decisió respecte a la auto-sanció que em pugui correspondre.

Espero que el poble sàpiga votar en seny. Animo a tothom a votar almenys en blanc, per tal de mostrar que l'assumpte té importància per als membres d'aquesta petita comunitat stoera.

L'enquesta durarà 10 dies, i es podrà votar fins el 2 de setembre; l'endemà d'aquesta data, es tancarà el referèndum i es recolliran els vots i el resultat.

Res més a dir. Salut, stoers!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor).   Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Icon_minitimeDl Ago 25, 2008 6:18 am

Em pregunto qui haurà votat a favor de la sanció...

En tot cas, ara mateix, el percentatge de vots favorables i de vots contraris és idèntica. Si així es queda, serà l'administració la que decidirà, donat l'empat.

A veure com acaba la història. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor).   Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Icon_minitimeDc Set 03, 2008 6:33 pm

S'ha acabat la votació per l'autosanció. El resultat és:


- Vinculant. ¿Vols que l'administrador Crom pateixi una autosanció, donat a les lleus injúries verbals que ha fet?

Sí. 50% [ 2 ]
No. 25% [ 1 ]
Blanc. 25% [ 1 ]

Vots Totals : 4


Tot i l'escassa participació, el resultat dóna majoria suficient al Sí.

Per tant, amb l'aprovació de l'alcalde i el vot favorable del referèndum, l'autosanció del poble contra l'Stoer 1r ja és una realitat inevitable. El poble s'ha posicionat. No es pot negar que la decisió ha estat electoralment justa...

Ara queda debatre quina és la sanció que em faré jo com a administrador... Ja en tinc algunes idees, però prefereixo debatre-les en un altre fòrum. ¿No ho trobeu millor?

Salut, companys.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Empty
MissatgeAssumpte: Re: Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor).   Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor). Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Referèndum sobre l'autosanció del monarca (ja que l'alcalde ha votat a favor).
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Visca en Laporta! A favor o en Contra Cromu?
» La stoa a favor desl drets democratics

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: Debat sobre el Cosmos Stoer: La Stoa, la Viquipèdia, el Forumstoa en general, i d'altres.-
Canviar a: