El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.

ÍndexFAQCercarLlista de MembresGrups d'UsuarisRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

Comparteixi | 

FESTIU (ONTENIENYT)

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
muslim

Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008

MissatgeAssumpte: FESTIU (ONTENIENYT)   Dc Ago 20, 2008 6:43 pm

Salam alekum!

Com van les vacasions forumstoers?Smile

Jo vaig molt hi molt bé. anit vaig anar a vore a Ontienyet (la Vall d'Albaida, Comunitat Valensiana) el FESTIU (www.festiu.org).

QUalqui de vosltros anà? Jo vaig estar i vaig xalar molt amb Obrint Pas i la Gosa SSorda. Me va encantar, i vaig fer de les meues per ahí tambe...Laughing com pugen les xicones de la vall! : )

Bon profit stoers! Vaig a lelgir un moment... study
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.muslim-answers.org/
Crom-el-nordic
Admin

Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008

MissatgeAssumpte: Re: FESTIU (ONTENIENYT)   Dc Ago 20, 2008 7:48 pm

Jo no faré vacances aquest estiu: he treballat tot el juliol i treballaré tot l'agost. Cosa de la que en certa manera me'n alegro molt, perquè l'atur m'estava cansant molt, i els diners de la feina m'aniran de perilla.

Espero que tu hagis passat unes felices vacances, muslim (com em sembla veure).

Una abraçada, amic musulmà!! (Si el terme musulmà no et sembla adequat, digues-m'ho a l'acte.).

Crom a relats en català.

Stoapèdia.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.cosmos-stoer.cat

FESTIU (ONTENIENYT)
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània. :: Fòrum general.-
Canviar a: