El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.

ÍndexFAQCercarLlista de MembresGrups d'UsuarisRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

Comparteixi | 

L'email que Crom ha enviat al portal Regnes Renaixents (del qual n'ha estat expulsat recentment).

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin

Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008

MissatgeAssumpte: L'email que Crom ha enviat al portal Regnes Renaixents (del qual n'ha estat expulsat recentment).   Dt Ago 19, 2008 7:45 pm

He enviat aquest email a l'administrador (o a qui sigui que atén els missatges) de Regnes Renaixents. Amb el que indica ja l'email, crec que podeu entendre la situació... Vinga, salutacions.

-----------------------------------------------------------------

Sóc un usuari de Regnes Renaixents, concretament en "Cromelnordic". Perdoneu si hagués d'escriure en una altra llengua diferent del català.

He intentat accedir al meu compte avui mateix, i m'he trobat amb que, pel que sembla, estic exclòs de Regnes Renaixents; els motius pels quals estic sotmès a suspensió jo, francament, els desconec (o, com a molt, no en tinc sinó idees vagues d'aquests).

Voldria que algú m'expliqués per quins motius jo estic sota suspensió, i també, si és possible, saber si algun dia puc ser alliberat de la suspensió i, així, poder tornar.

Anuncio que, fins que ningú amb l'autoritat suficient aixequi la suspensió, no retornaré a Regnes Renaixents. Malgrat no aprovar amb cap entusiasme la decisió de l'autoritat de Regnes Renaixents, la obeiré amb la tolerància que sigui indispensable.

Em despedeixo formalment.

Marc Corbera.

(...)

Crom a relats en català.

Stoapèdia.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.cosmos-stoer.cat

L'email que Crom ha enviat al portal Regnes Renaixents (del qual n'ha estat expulsat recentment).
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: