El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Disculpes, i presentació de Haddock

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Haddock




Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 10/06/2008

Disculpes, i presentació de Haddock Empty
MissatgeAssumpte: Disculpes, i presentació de Haddock   Disculpes, i presentació de Haddock Icon_minitimeDs Jun 21, 2008 1:47 pm

Bé, primer de tot m'agradaria demanar disculpes davant de tota la Stoa pel meu mal comportament (fa 10 dies).

Portava una mala ratxa i necessitava desfogar-me.

He de reconeixer però que l'actuació de l'administració va ser ràpida i segura d'ella mateixa, increíble, moltes felicitats.


He vist també que no hi ha moderadors...
A mi això de moderar m'agrada, i tinc experiència d'altres fòrums...

si mai en necessites algún, ja saps sunny
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Disculpes, i presentació de Haddock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disculpes, i presentació de Haddock   Disculpes, i presentació de Haddock Icon_minitimeDs Jun 21, 2008 4:33 pm

Haddock escrigué:
Bé, primer de tot m'agradaria demanar disculpes davant de tota la Stoa pel meu mal comportament (fa 10 dies).

Portava una mala ratxa i necessitava desfogar-me.

He de reconeixer però que l'actuació de l'administració va ser ràpida i segura d'ella mateixa, increíble, moltes felicitats.


He vist també que no hi ha moderadors...
A mi això de moderar m'agrada, i tinc experiència d'altres fòrums...

si mai en necessites algún, ja saps sunny

Necessito un moderador, sí, però que no faci pocasoltades amb les firmes a peu dels missatges.

Apart, si vols presentar-te, fes com ha de fer tothom: posa un missatge al lloc corresponent tu mateix (està prohibit que l'administrador presenti un candidat a moderador per sí mateix; ho ha de fer ell mateix si es vol presentar).

Tothom té dret a presentar-se (excepte qui trenqui la normativa). Apa, endavant, si és que t'hi animes!!

Apa, dew a tothom!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Haddock




Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 10/06/2008

Disculpes, i presentació de Haddock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disculpes, i presentació de Haddock   Disculpes, i presentació de Haddock Icon_minitimeDc Jun 25, 2008 9:41 pm

Disculpa, però no vaig molt orientat amb això dels fòrumstoa's..

a on he de presentarme com a moderador?

SaluT!!
Tornar a dalt Ir abajo
Dorat_relataire




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 25/06/2008

Disculpes, i presentació de Haddock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disculpes, i presentació de Haddock   Disculpes, i presentació de Haddock Icon_minitimeDc Jun 25, 2008 11:49 pm

Malgrat que tu, Haddock, em facis una mica de mala espina, tens tant dret a presentar-te a les eleccions com tothom. I jo no et puc negar aquest dret. I si busques informar-te, no et puc denegar la informació; al contrari, te l'haig de facilitar.

Per tant, ja que expresses la teva voluntat de ser moderador, pots presentar la teva candidatura ara mateix.

Espero que no trenquis flagrantment la normativa stoera, perquè aleshores em veuria obligat a expulsar-te de la candidatura. Les lleis i el respecte són el primer. Quedes avisat amablement. Per ara, i tant de bo que sigui per molt de temps, tingues el meu vot de confiança.

Que la sort et dongui el vot del poble si te'l mereixes...

Ara et toca moure fitxa, senyor Haddock... ¿O t'hauria de dir precandidat Haddock?
Tornar a dalt Ir abajo
Dorat_relataire




Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 25/06/2008

Disculpes, i presentació de Haddock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disculpes, i presentació de Haddock   Disculpes, i presentació de Haddock Icon_minitimeDj Jun 26, 2008 12:42 am

Sóc en Crom el nòrdic. Només que ara estic a l'hospital fent feina laboral, i no puc entrar al meu nom d'usuari normal. Ja tornaré a conectar com a Crom el nòrdic. Disculpeu-me!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Disculpes, i presentació de Haddock Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disculpes, i presentació de Haddock   Disculpes, i presentació de Haddock Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Disculpes, i presentació de Haddock
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Bannejats Vitraka i Haddock.
» Censura a l'usuari "Haddock".

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: