El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Amnistia pels companys

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

Amnistia pels companys Empty
MissatgeAssumpte: Amnistia pels companys   Amnistia pels companys Icon_minitimeDs Ago 16, 2008 2:09 am

(Suprimit per ser una propaganda subversiva contra la web, i per incloure una menció sobre la pedofília referida "suposadament" a l'administrador. En cas de repetir reiteradament aquesta falta, l'usuari "Ex-amicdeCrom" serà sancionat.).
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Amnistia pels companys Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amnistia pels companys   Amnistia pels companys Icon_minitimeDs Ago 16, 2008 8:50 am

Ja ho he dit altres vegades. No hi haurà amnístia així per les bones, només perquè algú ho reclama. Les sancions i atacs verbals contra l'administrador (i/o contra la moralitat i política d'aquest portal) tindran la seva respectiva sanció, amb finalitats coercitives, i sempre d'acord amb el principi de proporcionalitat de cada sanció en concret.

Jo no sóc, no he estat mai, cap "colega de tots", sinó algú que mana aquí, i que vol fer complir la moralitat i funció d'una web, i, per tal d'això, disuadir amb les sancions necessàries a qui s'oposi a aquesta funció en concret.

Tinc molt present com, en el Racó Català, la mala gent s'ha fet el seu espai, i com moltes veus ja es queixen sobre aquest problema de falta de rumb moral. I no vull que el Forumstoa acabi així; abans, si fés falta, l'esborraria.

El Forumstoa no està per a tot el món; està per a qui vulgui fer funcionar i fer treure una utilitat de la seva moral i de la seva cultura; la resta de gent, ja tenen altres portals per a "desfogar-se" o per a fer altres coses.

Que jo tingui la suficient sort i bon caràcter com per fer complir la meva bona voluntat. O sinó, que la "nació" stoera mori amb dignitat, si fa falta.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

Amnistia pels companys Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amnistia pels companys   Amnistia pels companys Icon_minitimeDs Ago 16, 2008 6:19 pm

Ets un tira que morira sol i sense compassio....

VISCA LA LLIBERTAT ! VISCA EL PUEBLO!

YA TU SABES
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Amnistia pels companys Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amnistia pels companys   Amnistia pels companys Icon_minitimeDs Ago 16, 2008 6:40 pm

Ex-amicdeCrom escrigué:
Ets un tira que morira sol i sense compassio....

VISCA LA LLIBERTAT ! VISCA EL PUEBLO!

YA TU SABES

Que jo ja moriré sol... ¡¡Ja, home, ja!! Però, mentrestant, tu passaràs 10 dies expulsat del Forumstoa, per les teves faltes de respecte (i de moral) contra mi.

¡¡Ja us faré passar "la trampera" contra mi, ja!! Us asseguro que, si cal fotre fora a 50 "aparents" nous usuaris, ho faré sense problema.

¿Com espereu guanyar amb mi per eines verbals, si jo sóc qui té les eines de poder? És com intentar parar un tanc armat només amb insults verbals... Sereu arrollats per mi, amb o sense insults. Tinc el poder, i no dubteu que l'utilitzaré per defensar la meva dignitat i la del meu portal.

Apa, dew siau!! tongue
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Amnistia pels companys Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amnistia pels companys   Amnistia pels companys Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Amnistia pels companys
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» L'Stoer 1r ofereix una amnistia a tot aquell que es disculpi, amb condicions.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: Debat sobre el Cosmos Stoer: La Stoa, la Viquipèdia, el Forumstoa en general, i d'altres.-
Canviar a: