El Forumstoa: secciˇ de f˛rums de La Stoa.

Els f˛rums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaš, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentŔncia legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensiˇ en aquest trÓmit legal i els seus efectes.

═ndexFAQCercarLlista de MembresGrups d'UsuarisRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessiˇ

Comparteixi | 

┐No us ha passat mai aquest problema amb les tecles del vostre m˛bil?

Veure tema anterior Veure tema segŘent Ir abajo 

Has tingut mai algun embolic amb les tecles de ton m˛bil?
SÝ, sovint o molt sovint.
0%
 0% [ 0 ]
SÝ, ocasionalment.
50%
 50% [ 1 ]
SÝ, per˛ en situacions molt inusuals.
50%
 50% [ 1 ]
No; no m'ha passat mai amb el meu m˛bil propi.
0%
 0% [ 0 ]
No (perquŔ no tinc m˛bil propi).
0%
 0% [ 0 ]
Altres (comentar).
0%
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 2

AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin

Nombre de missatges : 948
Data d'inscripciˇ : 25/05/2008

MissatgeAssumpte: ┐No us ha passat mai aquest problema amb les tecles del vostre m˛bil?   Dj Ago 14, 2008 8:10 pm

Hola, stoers i stoeres.

He obert aquest f˛rum (no hauria obert un article sobre aquest tema) per posar una mica a debat un tema relatiu als m˛bils Motorola (i, suposo, als m˛bils d'altres marques). M'explico.

En un videojoc de m˛bil (passa aquest problema, per exemple, en el joc "Prince of Persia"), quan intentes fer la tecla diagonal esquerra-superior per tal de fer una acciˇ com, per exemple, fer un salt amb el personatge, amb les presses del moment (ííel joc no s'esperarÓ a seguir funcionant perquŔ tu vulguis!!), apretes la tecla d'apagar en comptes del 3 (la diagonal real). Aleshores, el m˛bil, al notar que apretes err˛niament la tecla d'apagar, naturalment fa l'ordre d'apagar-se (el joc es queda "congelat" en aquell moment concret); aleshores, un cop retornat a la pantalla inicial, tens la opciˇ de tornar a conectar el joc, per˛, a mÚs del minut i mig molest de temps que hi perds, hi ha la possibilitat que aix˛ et desconcentri amb el joc i que "un enemic real" del joc s'aprofiti del teu "moment de distracciˇ", o que saltis malament una plataforma "tambÚ real" (entre d'altres possibles inconvenients en mitja partida).

Hi ha tambÚ la possibilitat de fer diagonal en el cursor, per˛ aix˛ Ús bastant inc˛mode, i en una partida de joc que demani reflexos no te'n pots fiar gaire.

Observeu a sota la imatge del m˛bil per a mÚs detalls:

┐No teniu algun problema idŔntic o semblant amb un videojoc, o amb algun altre aspecte, de les tecles del vostre m˛bil? Si teniu un m˛bil des de fa temps, amb o sense videojocs, Ús bastant probable que algun "embolic de tecles" algun cop hÓgiu tingut.

┐Voleu parlar del tema?

Ja he dit la meva. Salutis!!

Crom a relats en catalÓ.

StoapŔdia.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.cosmos-stoer.cat

┐No us ha passat mai aquest problema amb les tecles del vostre m˛bil?
Veure tema anterior Veure tema segŘent Tornar a dalt 
PÓgina 1 de 1

Permisos d'aquest f˛rum:No pots respondre a temes en aquest f˛rum
El Forumstoa: secciˇ de f˛rums de La Stoa. :: F˛rum general. :: Altres f˛rums.-
Canviar a: