El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 ESPAI DE LLIBERTAT STOERA

Ir abajo 
+5
Grascapeta
stoer-prodemocracia
Xenifer
Crom-el-nordic
RabosaFOX
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Ago 11, 2008 1:59 am

Vull anunciar a tots els stoers que aquí tenen un espai de llibertat on expressar-se sense censura prèvia i amb plena llibertat, dins del respecte i el seny.

Aquí em teniu, stoers i monarca king ,

Atentament: L'alcalde santa
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Ago 11, 2008 6:31 pm

RabosaFOX escrigué:
Vull anunciar a tots els stoers que aquí tenen un espai de llibertat on expressar-se sense censura prèvia i amb plena llibertat, dins del respecte i el seny.

Aquí em teniu, stoers i monarca king ,

Atentament: L'alcalde santa

Espero que ho utilitzin amb seny...

¿Per cert, alcalde, has llegit una mica la llei stoera? Crec que ho hauries de fer...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDt Ago 12, 2008 6:27 pm

si santa
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDt Ago 12, 2008 8:15 pm

RabosaFOX escrigué:
si santa

T'has llegit una mica la llei stoera? Sí ho has fet? I quina opinió en treus, doncs?

Vaja... per preguntar...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Xenifer

Xenifer


Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 12/09/2008
Edad : 33

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Set 15, 2008 1:05 am

Realment la llei stoera es un rollo que a mes a mes ningu cumpleix ,bueno potser tu si no Crom? geek
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Set 15, 2008 4:32 pm

Xenifer escrigué:
Realment la llei stoera es un rollo que a mes a mes ningu cumpleix ,bueno potser tu si no Crom? geek

No entenc molt bé la teva afirmació...

¿Si jo sóc qui l'escriu, la llei stoera, i qui té les claus de poder en solitari, amb tota aquesta realitat, al final, vulguis tu o no vulguis, doncs potser la llei s'acabarà complint del tot, no t'ho sembla pas?

¿O és que et penses que jo depenc de la vostra opinió per a aplicar o deixar d'aplicar la llei? Si és així, aneu ben apanyats, vosaltres i les vostres (segons vosaltres bones) visites... Jo trobo que no em feu falta; això afirmo (sense voler-ho especificar més).

La llei es queda com està, i jo també.

Apa, dew!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Xenifer

Xenifer


Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 12/09/2008
Edad : 33

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Set 15, 2008 4:38 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Xenifer escrigué:
Realment la llei stoera es un rollo que a mes a mes ningu cumpleix ,bueno potser tu si no Crom? geek

No entenc molt bé la teva afirmació...

¿Si jo sóc qui l'escriu, la llei stoera, i qui té les claus de poder en solitari, amb tota aquesta realitat, al final, vulguis tu o no vulguis, doncs potser la llei s'acabarà complint del tot, no t'ho sembla pas?

¿O és que et penses que jo depenc de la vostra opinió per a aplicar o deixar d'aplicar la llei? Si és així, aneu ben apanyats, vosaltres i les vostres (segons vosaltres bones) visites... Jo trobo que no em feu falta; això afirmo (sense voler-ho especificar més).

La llei es queda com està, i jo també.

Apa, dew!!

Afirmas que la llei stoera no la segueix ningu fins i tot tu??

ke fuerrrrrte
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Set 15, 2008 5:35 pm

Xenifer escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Xenifer escrigué:
Realment la llei stoera es un rollo que a mes a mes ningu cumpleix ,bueno potser tu si no Crom? geek

No entenc molt bé la teva afirmació...

¿Si jo sóc qui l'escriu, la llei stoera, i qui té les claus de poder en solitari, amb tota aquesta realitat, al final, vulguis tu o no vulguis, doncs potser la llei s'acabarà complint del tot, no t'ho sembla pas?

¿O és que et penses que jo depenc de la vostra opinió per a aplicar o deixar d'aplicar la llei? Si és així, aneu ben apanyats, vosaltres i les vostres (segons vosaltres bones) visites... Jo trobo que no em feu falta; això afirmo (sense voler-ho especificar més).

La llei es queda com està, i jo també.

Apa, dew!!

Afirmas que la llei stoera no la segueix ningu fins i tot tu??

ke fuerrrrrte

El teu cervell sí que "no és fort", Xenifer...

Jo no t'haig de demostrar res. Veig que no ets una noia madura, i tant que no. Crec que 'hauries de repensar el que fas amb la teva vida, i també amb la teva moralitat (que sembla que no en tens molta). Això d'atacar al dèbil és tant lamentable... Ara, jo no sóc ton pare, tu sabràs...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Xenifer

Xenifer


Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 12/09/2008
Edad : 33

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Set 15, 2008 6:01 pm

[[ Comentari suprimit per falta de respecte, i per "insinuacions" morals molt greus, contra l'administrador. ]].
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDl Set 15, 2008 7:00 pm

Xenifer escrigué:
[[ Comentari suprimit per falta de respecte, i per "insinuacions" morals molt greus, contra l'administrador. ]].

Xenifer, en les webs d'altres persones hauries de tenir un comportament més digne. En tot cas, has rebut la sanció que et mereixes. A mi no se'm maltractarà a les meves webs mentre tingui la clau del poder. ¡¡Què t'has cregut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
stoer-prodemocracia

stoer-prodemocracia


Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 15/07/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 9:15 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Xenifer escrigué:
[[ Comentari suprimit per falta de respecte, i per "insinuacions" morals molt greus, contra l'administrador. ]].

Xenifer, en les webs d'altres persones hauries de tenir un comportament més digne. En tot cas, has rebut la sanció que et mereixes. A mi no se'm maltractarà a les meves webs mentre tingui la clau del poder. ¡¡Què t'has cregut!!

Trobo crom que li parles en unh to massa despectiu i perdonavides i els teus insults son els unics que no acatan la llei storera.

Una mica de respecte Crom
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 9:45 pm

stoer-prodemocracia escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Xenifer escrigué:
[[ Comentari suprimit per falta de respecte, i per "insinuacions" morals molt greus, contra l'administrador. ]].

Xenifer, en les webs d'altres persones hauries de tenir un comportament més digne. En tot cas, has rebut la sanció que et mereixes. A mi no se'm maltractarà a les meves webs mentre tingui la clau del poder. ¡¡Què t'has cregut!!

Trobo crom que li parles en unh to massa despectiu i perdonavides i els teus insults son els unics que no acatan la llei storera.

Una mica de respecte Crom

Trobo que no tens ni idea de com és la llei stoera, si opines tot això...

És ben possible que ni tant sols te l'hagis llegit... Qui sap.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:04 pm

Si si pero tu mostres una nula falta de respecte Crom.
Tracta els altres com voldries que et tractessin a tu.

Es un consell espero que no em bannegis com al company prodemocracia
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:06 pm

Grascapeta escrigué:
Si si pero tu mostres una nula falta de respecte Crom.
Tracta els altres com voldries que et tractessin a tu.

Es un consell espero que no em bannegis com al company prodemocracia

Això que jo mostro una nula falta de respecte, m'ho prenc com una fal.làcia per part teva. No és veritat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:21 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Grascapeta escrigué:
Si si pero tu mostres una nula falta de respecte Crom.
Tracta els altres com voldries que et tractessin a tu.

Es un consell espero que no em bannegis com al company prodemocracia

Això que jo mostro una nula falta de respecte, m'ho prenc com una fal.làcia per part teva. No és veritat.

Pren-tho com vulguis es el que jo veig
Tornar a dalt Ir abajo
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:31 pm

nye crom!

que burro!

està clarissim que la xeni et tirava al canya...

va home, es mereix un desban albino

almenys perke jo me la lligui (va que te la deixo a webo perke ho facis tu company)
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:50 pm

Maximum Bird escrigué:
nye crom!

que burro!

està clarissim que la xeni et tirava al canya...

va home, es mereix un desban albino

almenys perke jo me la lligui (va que te la deixo a webo perke ho facis tu company)

La Xenifer és una mala persona que mereix el banneig que està patint.

Faré orelles sordes a la teva petició d'indultar-la. No hi vull fer cas.

No vull que em prenguis el pèl.

¡¡Està decidit!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 10:52 pm

CROM!!!

si li fessis cas al teu membre series més poderós ":"
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 11:00 pm

Maximum Bird escrigué:
CROM!!!

si li fessis cas al teu membre series més poderós ":"

Deixa de dir bestieses, M.Bird...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 11:44 pm

Encara tens cabell crom...

Diuen que l'experiència és una piinta que t'arriba quan t'has quedat calb...

a aques pas, acabaràs sent un grenyut..
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 11:17 am

Maximum Bird escrigué:
Encara tens cabell crom...

Diuen que l'experiència és una piinta que t'arriba quan t'has quedat calb...

a aques pas, acabaràs sent un grenyut..

Jo seré qui riurà l'últim, pocavergonya, perquè has estat expulsat per 20 dies...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 11:53 am

Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
Encara tens cabell crom...

Diuen que l'experiència és una piinta que t'arriba quan t'has quedat calb...

a aques pas, acabaràs sent un grenyut..

Jo seré qui riurà l'últim, pocavergonya, perquè has estat expulsat per 20 dies...

Es increible com t'agarada sentirte poderos a internet ..per sort a la vida real no ets ningu lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 1:16 pm

Grascapeta escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
Encara tens cabell crom...

Diuen que l'experiència és una piinta que t'arriba quan t'has quedat calb...

a aques pas, acabaràs sent un grenyut..

Jo seré qui riurà l'últim, pocavergonya, perquè has estat expulsat per 20 dies...

Es increible com t'agarada sentirte poderos a internet ..per sort a la vida real no ets ningu lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Quanta raó afro
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 3:04 pm

Ex-amicdeCrom escrigué:
Grascapeta escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
Encara tens cabell crom...

Diuen que l'experiència és una piinta que t'arriba quan t'has quedat calb...

a aques pas, acabaràs sent un grenyut..

Jo seré qui riurà l'últim, pocavergonya, perquè has estat expulsat per 20 dies...

Es increible com t'agarada sentirte poderos a internet ..per sort a la vida real no ets ningu lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Quanta raó afro

Teniu una llengua llarga i falsa, pocavergonyes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
smoke

smoke


Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 03/12/2008

ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitimeDc Des 03, 2008 6:23 pm

El que s'hauria de fer és deixar el missatge, ara m'he quedat amb ganes de saber com li tirava la canya!!!


I que cadascú valori si mereix el banneig o no.


lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESPAI DE LLIBERTAT STOERA   ESPAI DE LLIBERTAT STOERA Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ESPAI DE LLIBERTAT STOERA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Provisionalment, es presenten els valors suprems de la llei stoera.
» La llei stoera ja inclou un fragment sobre el pluralisme social.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània. :: Fòrum general.-
Canviar a: