El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?

Ir abajo 
3 participantes

¿Si hi hagués una enquesta sobre el retorn de Crom el nòrdic al Racó Català, tu què votaries?
Sí.
¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Vote_lcap71%¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Vote_rcap
 71% [ 5 ]
No.
¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Vote_lcap14%¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Vote_rcap
 14% [ 1 ]
Blanc.
¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Vote_lcap14%¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Vote_rcap
 14% [ 1 ]
Vots Totals : 7
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 7:05 pm

Benvolguts forumstoers...

He decidit fer una acció pacífica, i obrir aquesta enquesta. No té efectes vinculants, però podria ser una càrrega emocional poderosa... Ja ho veurem.

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el meu retorn, com a Crom el nòrdic, tu què votaries? Pots votar Sí, No o Blanc (o fer una abstenció).

Cal indicar com a informació que, en cas de fer-se aquesta enquesta al Racó Català, la quantitat de vots demanada no necessàriament ha de ser majoria simple; podria ser també majoria de dos terços (per exemple). Entenc que, davant una qüestió important, no necessàriament la barrera ha de ser "la meitat més un".

L'enquesta estarà oberta per un període indefinit (no tenim previst tancar-la, per ara), i es pot anular el vot si hom vol canviar-lo (o passar-se a l'abstenció).

Jo (que tinc dret a votar com tothom) voto que Sí, i recomano als usuaris, en aquesta enquesta consultiva, de votar igualment de forma favorable.

Ja veurem el futur. Una abraçada!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:21 pm

He votat que no.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:29 pm

pauesparrec escrigué:
He votat que no.

¿Puc saber els motius?

Podries haver votat en blanc...

En tot cas, et recordo que, com suposo que ja has vist, el vot és anulable (és a dir, no permanent), i pots canviar el vot o fins i tot retornar a l'abstenció... si vols fer-ho, naturalment.

Ja ho anirem parlant. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:32 pm

Per la mateixa raó que tu m'has dit que no retorna aquell noi en grascapeta fins que no compleixi la seva sanció. Tu li has fotut una sanció de 20 dies i dius que lha de cumplir, ells te lhan fotut de cadena perpetua i lhas de cumplir.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:34 pm

pauesparrec escrigué:
Per la mateixa raó que tu m'has dit que no retorna aquell noi en grascapeta fins que no compleixi la seva sanció. Tu li has fotut una sanció de 20 dies i dius que lha de cumplir, ells te lhan fotut de cadena perpetua i lhas de cumplir.

¿Perquè penses que una sanció de 20 dies té "el mateix valor" que una cadena perpètua?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:37 pm

En tot cas, pauesparrec, ja veus que, com a gota, no fas oceà. Ara mateix, i ho dic amb tota la objectivitat, tinc dos terços a favor del meu retorn. Amb dos terços crec que tindria la majoria suficient com pel retorn raconaire.

És clar, ara mateix és molt aviat com per dir res... però en el (crec que molt improbable) cas que la votació es quedés així, jo tindria el 66% a favor de la opció de vot que jo vull. I tu t'hauries d'aguantar. ¿O és que ara resulta que el gris és blanc perquè els pintors només són tres?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:43 pm

1. dues gotes fan un ocea? xd

2.cert en tens dos terços! igual que de vots! xd

3.Aixo de que si finalment guanyes am un 66% a mi mes igual, com si treus un 100 per 100 lequesta es no vinculant.

4. ok,pero vosaltres no hi pinteu res xd
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:46 pm

Mira-t'ho com vulguis, però el que conta no són les gotes, sinó el tros proporcional del pastís.

¿O és que et creus que els qui s'abstenen estan a favor teu? O exerceixes l'autoritat del vot, o no pintes res. ¡¡Home, faltaria!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
pauesparrec




Nombre de missatges : 78
Data d'inscripció : 07/08/2008

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:50 pm

perdona, també compta on talles el pastis, no es el mateix si el talles a casa teva que si el talles en una macrofesta.

eh trankil k tinc dret a votar que no i tenir la meva opinio
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDv Ago 08, 2008 9:58 pm

Clar que tens tot el dret a votar que no. Tu, i tothom.

¿Que potser t'he insultat o denegat aquest dret?

Que t'assenyali la possibilitat de facto d'anular i rectificar el vot, no és cap insinuació tipus "com no ho facis aviat, et bannego per cabró". Em penso que tinc el deure d'indicar-te (i la obligació de no exigir-te) la possibilitat de fer aquesta acció. ¿No et puc deixar desinformat, oi?

Calma, noi. Vota on vulguis, sota la forma de pensar que vulguis tenir, i en paus. Som una web assambleària i de pluralisme social.

T'asseguro que et respectaré la teva opció de vot. Sobretot, si m'insultes una mica menys, que potser et passes una mica...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Juancho




Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 27/08/2008

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDc Ago 27, 2008 10:16 pm

jo he votat que si Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDc Ago 27, 2008 10:45 pm

Juancho escrigué:
jo he votat que si Very Happy

Molt bé, amic meu. Espero mereixer-me la teva confiança.

Mentrestant, si és que puc abusar una miqueta del teu valuós temps, et convido a visitar les demés seccions del Forumstoa, o almenys, les que més et puguin interessar. Una ullada ràpida no compromet a res...

Salut, company!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitimeDt Set 02, 2008 11:30 pm

He tancat el fòrum i la seva votació. Més endavant en parlarem, dels motius de tancar la votació.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?   ¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
¿Si es fes un referèndum al Racó Català sobre el retorn de Crom el nòrdic, què votaries?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Autoentrevista a Crom sobre el DVG.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: